Gå til innhold

Barnehage.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har søkt barnehageplass fra 1. januar-08, men ikke fått svar på søknaden enda. Gutten vår er født 31. januar, og vil være 11 mnd. ved bhg.start. Storebror på 2 1/2 går i samme barnehage, så vi håper på plass (søsken prioriteres). Det er full barnehagedekning i kommunen vår, men noen barnehager er jo mer populære - blant annet den vi ønsker. Blir spennende!

 

Storebror begynte forøvrig i barnehagen da han var bare 9 mnd. Da kunne han veken sitte stødig eller krype - bare åle seg baklengs. Tilvenningen gikk supert - og han har hele tiden stortrivdes i barnehagen.

 

Jeg syntes det var litt sårt å levere ham i barnehagen i starten, men da jeg ble kjent med personalet og så hvor godt han fant seg tilrette, kunne jeg levere ham med god samvittighet.

 

Lykke til med barnhagestart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappan begynner med permisjon 03 desember og den siste uka 14 dagene før juleferie i barnehagen til storebror, som ida også har fått plass i, skal vi bruke 10-15 min ekstra ved henting og levering av han sånn at hun blir litt kjent der. Fra 03 januar begunner så smått innkjøring for at hun så begynner med 100% plass fra rundt 12 januar når pappan sin perm er over. da er snuppa så vidt rundet året......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten vår har fått plass fra 1.des,men vi begynner ikke før 1.januar. han er født 24.01.07 så han er litt under året når han begynner.. synes det blir veldig rart og levere fra meg lille klumpen alt,men slik er det idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutten min har ikke begynt i barnehage, men vi pleier å gå til åpen barnehage 1gang i uken, så han skal få andre barn å leke med. jeg må også være med.

 

har ingen planer å sende gutten min i barnehage ennå. jeg blir nok hjemme til han er 2år eller mer pga situasjonen min at jeg ikke kan jobbe :(

 

 

men det er hyggelig med åpen barnehage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...