Gå til innhold

Shit, jeg er nesten 1 meter rundt midjen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mange uker er du da?

Jeg målte igår jeg også, er allerede 101cm..... og er bare 21+3... he he

Skrevet

110 cm, har 2 uker til termin. Og jeg er STOR nå! Dulter borti alt og søler på magen hver gang jeg spiser. Ikke snakk om å snike seg forbi køen på Supern lenger, nei... Ligger forøvrig omtrent midt på streken på helsekortet, men alle sier jeg er stor..

Skrevet

Jeg er 108 cm i min 23.uke.

Jeg vil egentlig tro at å måle antall cm rundt magen er ganske håpløst å sammenlikne hvis en ikke tar høyde i betrakning da ;o)

Skrevet

107 cm i uke 26+5,(176 cm høy) så hold tuta på deg ellers så kommer vi samlet og setter oss på deg! *hytter med neven*

Skrevet

Jeg er foresten 1,78 høy :o)

Bare prøv å sette deg på meg, for da sparker babyen i magen deg vekk på et blunk! ;oD

Skrevet

6 dager over og 104 cm:=) god og rund... men er bare 163 cm høy da så lita og kompakt!

Skrevet

114cm her! :)

Har 22 dager til termin og er 177cm, og magen - ja den synes jo godt da. ;) Får ikke sneket i køen på supern jeg heller for å si det sånn. ;)

Skrevet

jeg er 105 cm rundt magen og er 169 høy og alle sier jøss har du bare 7 uker igjen liksom så lita du er :)

jeg er mye mindre med jenta enn med Sander......når jeg fikk han var jeg 115 cm.....og han kom 16 dager før termin :)

Skrevet

Uke 37, magemål i navlehøyde 101 cm, +15 kg. Jeg er 173 cm høy.

Forrige graviditet la jeg på meg 30 kg så da var jeg nok magemålet mitt ganske mye større.

:o)

Skrevet

19kg opp, 108cm rindt midjen og 170 cm

35+6 i dag!

Skrevet

Lompa75:

Ikke det da, mente HI som sutrer over å være 1 meter! *knis*

Skrevet

Ikke DEG da... herregud det har vært en lang dag på jobben når fingrene begynner å svikte! *blæh*

Skrevet

1.65 høy,slank i utg.p,lagt på meg 3 kg,nå i uke 22,105 rundt midja!!!

Skrevet

magamålet mitt er 118. er 162 høy og hadde det jeg vil si nå, perfekt kropp.. *savner kroppen min*

forresten 7 dager på overtid

Skrevet

104cm - i niende måned. Magen er sprengt! :0)

Skrevet

PS! Babyen kan være liten selv om magen er stor! Det er det beste for babyen men kanskje ikke for mor! Synes det er fint når folk sier man er stor og så ligger barnet på streken.. Laaang nese til de som kommenterer størrelsen, (det gjør jo ikke noe da)! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...