Abelone76 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Har fulgt med her en måneds tid nå. Vi skal til forsamtale 15. okt ved Riksen, så da kan jeg likeså greit begynne å skrive litt. (Så dagene kanskje går litt fortere:-)) Det skal bli godt å komme igang med dette!! Vi fikk brev om at vi skal ha ICSI, dårlig sædkvalitet.... Lykke til alle sammen!
♣ Christiane ♣ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei på deg, og velkommen inn i varmen .. Selv gjorde jeg akkurat som deg, meldte meg inn rett før første icsi for et halvt år siden. Greit å ha noen å spørre, og her er det mange som kan mye. Vi har også icsi pga dårlig sædkvalitet, men er superoptimist på at vi får det til før eller senere. Lykke til.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Heisan ; og velkommen inn til oss andre !! Jeg er også her (og på Riksen) med ICSI pga dårlig sædkvalitet. Skal ha uttak i neste uke, så spenningen stiger. Lykke til - til dere begge !!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Lykke til på forsamtale og med videre behandling!
Lykkelig mor til tre Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Ville bare si velkommen jeg Og ønske deg masse masse lykke til
Abelone76 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 Takk takk alle sammen!! Det hjelper litt på humøret å gå inn her..sånn som igår da mensen kom.. Hadde jo et ørlite håp. Godt å se at det er mange i samme situasjon (selv om det hadde vært best om ingen trengte å være her!) Nå får jeg bare vente på spraying og stikking!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå