Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har ALDRI vondt i hodet !!! Men NÅ.... AU! huff hær klamrer man seg til alt man trooor man har hørt... =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 hehe. tegn på fødsel? Har hatt hodepine i 2 dager, men ingenting har skjedd enda.. Men er jo lov å håpe:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 jaaaaaaaa- tegn på fødsel... har lest det hær inne en gang tror jeg men klamrer meg som sagt til alle mulige ting nå for å sette i gang... :-) kan jo hende man måtte ha det noen dager før det skjedde noe.. Hehe..
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke for å ødelegge gleden her, men jeg har hatt hodepine i en uke nå....! her skjer ingenting.
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 husk at man også kan få hodepine fordi man tenker over det;) Er fult mulig å "lage"hodepine med tankekraft, hvis du bare tenker nok på det!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg visste ikke at dette kunne være et tegn før jeg leste det her nå- så jeg har iallfall ikke "laget" den selv. he he... Har kjempet hardt for å klare meg uten medisiner men i går måtte jeg krype til korset og ta 2 paracet. Det hjalp lite rett og slett.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 kan jo også være at vi drikker for lite jenter:) hell nedpå
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 var med til trådstarter;) hihi mener ikke at folk inbiller seg det, men jeg vet selv at hvis jeg tenker mye over at jeg kan få vondt et sted så får jeg vondt!
alines Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde et par dager med hodepine i forrige uke... Men det skjedde absolutt ingenting utover det.. ((
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 HI her =) ok ser jeg er nedstemt da... buhuu....!! betyr vel lite med vondt i hodet. Men samtalen var jo hyggelig i allefall... hehe
MissBenz Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har hatt vondt i hodet hver dag i 5 uker nå...er i uke 36..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå