Gå til innhold

Var ikke hodepine et tegn?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ALDRI vondt i hodet !!! Men NÅ.... AU!

huff hær klamrer man seg til alt man trooor man har hørt... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. tegn på fødsel? Har hatt hodepine i 2 dager, men ingenting har skjedd enda.. Men er jo lov å håpe:)

Skrevet

jaaaaaaaa- tegn på fødsel...

har lest det hær inne en gang tror jeg men klamrer meg som sagt til alle mulige ting nå for å sette i gang... :-)

 

kan jo hende man måtte ha det noen dager før det skjedde noe.. Hehe..

Skrevet

Ikke for å ødelegge gleden her, men jeg har hatt hodepine i en uke nå....! :( her skjer ingenting.

Skrevet

husk at man også kan få hodepine fordi man tenker over det;)

 

Er fult mulig å "lage"hodepine med tankekraft, hvis du bare tenker nok på det!

Skrevet

Jeg visste ikke at dette kunne være et tegn før jeg leste det her nå- så jeg har iallfall ikke "laget" den selv. he he...

Har kjempet hardt for å klare meg uten medisiner men i går måtte jeg krype til korset og ta 2 paracet. Det hjalp lite rett og slett.

Skrevet

kan jo også være at vi drikker for lite jenter:)

hell nedpå;)

Skrevet

var med til trådstarter;) hihi

 

mener ikke at folk inbiller seg det, men jeg vet selv at hvis jeg tenker mye over at jeg kan få vondt et sted så får jeg vondt!

Skrevet

Jeg hadde et par dager med hodepine i forrige uke... Men det skjedde absolutt ingenting utover det.. :(((

Skrevet

HI her =)

ok ser jeg er nedstemt da... buhuu....!!

betyr vel lite med vondt i hodet.

Men samtalen var jo hyggelig i allefall... hehe

Skrevet

Jeg har hatt vondt i hodet hver dag i 5 uker nå...er i uke 36..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...