Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 gi ugene dine en halvliter vann og sett de foran pc'en... funket noen mnd her, iallefall..men litt kjipt å være uten pc, da
snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 hehe...Hjelper det å si at du er ikke alene...!?
LisaColli Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 men...hva skal du da gjøre? trenger tips
Frk. Vable Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Heldigvis er ikke jeg på facebook, da hadde jeg nok blitt hektet jeg og. Det måtte et veddemål til for at jeg holdt meg unna DIB en dag... Men klarte det. Bare ikke slå på maskinen.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Kan ikke lage deal heller her inne, for da må en inn og sjekke andre.... Nei, fra i morgen er jeg ferdig med Dib og facebook..... Prøve. hihi.
Frk. Vable Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg veddet med samboer... Hvis jeg holdt meg unna dib en dag, skulle han være "mamma" en dag. Rydde, bytte bleier, vaske klær, ta oppvasken osv... Gikk sånn noen lunde bra med han, men jeg klarte jo ikke holde fingrene unna "mamma-tingene" han. Vasket nok en maskin med klær selv.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå