Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Lurte på om du har tid til å se på meg og =) har fått så mange forskjellige svar hehe Jeg er født 17.12.80 Han er født 30.08.80 Er vårt første vi prøver på og lurte på om du ser noe tidspunkt dette evt skjer =) Håper på svar =)
Sunze Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Godt mulig at du får forskjellige svar fra de som har svart deg. Jeg selv kjenner at det er vanskelig å gi deg et svar. Energiene dine skifter veldig, mye usikkerhet både i forhold til deg selv, situasjonen din, ønskene dine for fremtiden, du har utrolig mange tanker i hodet på en gang ,.... ja i det hele tatt det er slike readingsituasjoner som ikke er gode å forholde seg til. For at du skal få et mest mulig pålitelige "svar" skulle du enten ha fått en reading pr. telefon, med kontakt, eller pr. mail når den som skal lese deg hadde fått et navn å gå ut fra.. Klem
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 åkej,takk for svaret =) kan jeg evt sende deg en mail så ser vi hva du finner ut? hadde vært kjempe flott =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå