Gå til innhold

Hvordan slutte å bite negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta fingrene ut av munn......... :o)

Hos meg var det ren viljestyrke som fungerte. Men du kan vel gå med vanter hele tiden til det verste suget har gitt seg.

Skrevet

Jeg bet negler før, men når jeg begynte å stelle neglene å ha på negelakk

så sluttet jeg med bitingen.

Så nå har jeg lange fine negler:-)

Skrevet

Når jeg striker og broderer da biter jeg nesten ikke negler, men det blir ubehagelig når neglene kommer borti i den forhøyede kantan på fingertuppen, om du skjønner... og da biter jeg det bort , men det er sikkert bare en vane.

Skrevet

Ren viljestyrke eier jeg ikke når jeg først har begynt å bite… Håndarbeid osv er ikke så praktisk på jobb eller andre steder enn hjemme..

Før kunne man få kjøpt et anti-neglebitemiddel på parfymeri og lignende. Putter man fingrene inn i munnen da, så smaker det bittert, men vet ikke om det finnes mer?

Tja, jeg får prøve å lakkere neglene og se om det hjelper!

Skrevet

Jeg stelte neglene pent, fjernet neglebånd osv. Så tok jeg på en blank negelakk i flere lag slik at neglene omtrent ble umulige å bite av, ble i alle fall påmint at jkeg ikke skulle bite. Har nå bitenegler igjen, da det var for mye arbeid og upraktisk.

Skrevet

Gode gamle Go'negl (som absolutt burde ha hett "erremuligåfåsåjævligsmakimunnen'negl) finnes fortsatt.

Hilsen ei som har konstant vond smak i munnen ; )

Hjelper det?? Joda, så lenge man husker å smøre det på. Jeg vurderer å søke om å få operert inn refill under neglene.

Skrevet

Go’negl het det ja! Thanks! (Note to self: Må handle i dag.)

Skrevet

Apoteket selger go'negl

Lykke til :o)

Skrevet

En fin måte å slutte å bite negler på, er å gå i en neglesalong å få satt på kunstige negler. Det var ihvertfall måten jeg klarte å slutte å bite negler på. I løpet av få uker er dine egne negler vokst seg lange og fine, og hvis du forstsetter å stelle de, evt legge forsterkning på de, legge fransk manikure osv da har du ikke lyst til å bite i de akkurat! Og så gøy det er med pene, velstelte negler. :-)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...