It's all about me Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Ta fingrene ut av munn......... ) Hos meg var det ren viljestyrke som fungerte. Men du kan vel gå med vanter hele tiden til det verste suget har gitt seg.
*Molly mus* Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bet negler før, men når jeg begynte å stelle neglene å ha på negelakk så sluttet jeg med bitingen. Så nå har jeg lange fine negler:-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Når jeg striker og broderer da biter jeg nesten ikke negler, men det blir ubehagelig når neglene kommer borti i den forhøyede kantan på fingertuppen, om du skjønner... og da biter jeg det bort , men det er sikkert bare en vane.
Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Ren viljestyrke eier jeg ikke når jeg først har begynt å bite… Håndarbeid osv er ikke så praktisk på jobb eller andre steder enn hjemme.. Før kunne man få kjøpt et anti-neglebitemiddel på parfymeri og lignende. Putter man fingrene inn i munnen da, så smaker det bittert, men vet ikke om det finnes mer? Tja, jeg får prøve å lakkere neglene og se om det hjelper!
Mrs. Bouquet Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg stelte neglene pent, fjernet neglebånd osv. Så tok jeg på en blank negelakk i flere lag slik at neglene omtrent ble umulige å bite av, ble i alle fall påmint at jkeg ikke skulle bite. Har nå bitenegler igjen, da det var for mye arbeid og upraktisk.
Væren74 Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Gode gamle Go'negl (som absolutt burde ha hett "erremuligåfåsåjævligsmakimunnen'negl) finnes fortsatt. Hilsen ei som har konstant vond smak i munnen ; ) Hjelper det?? Joda, så lenge man husker å smøre det på. Jeg vurderer å søke om å få operert inn refill under neglene.
Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 Go’negl het det ja! Thanks! (Note to self: Må handle i dag.)
Sara Rompompei Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Apoteket selger go'negl Lykke til )
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 En fin måte å slutte å bite negler på, er å gå i en neglesalong å få satt på kunstige negler. Det var ihvertfall måten jeg klarte å slutte å bite negler på. I løpet av få uker er dine egne negler vokst seg lange og fine, og hvis du forstsetter å stelle de, evt legge forsterkning på de, legge fransk manikure osv da har du ikke lyst til å bite i de akkurat! Og så gøy det er med pene, velstelte negler. :-) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå