VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 herligheten, er jo en hel vitenskap det her.. når det gjelder sperrelag i ull.. MÅ det være sånne tykke strikkebukser, eller kan en også bruke en tykk, lanolinvasket ullstillongs? eller hva med en tynn en? ull er jo ull, eller?
Gjest Ut på tur Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Vi har bare de tykke strikkebuksene. Ull med lanolin er ull med lanolin, men jeg tror at et ullstilongs ikke sperrer nok. Er jo en del fuktighet i bleia.Jeg tenker litt sånn at hadde det funka hadde det vært det vi brukte Jeg tror kanskje de kjøpe ullbuksene som f.eks nøstebarn har fyller litt mindre.(jeg har ikke men vurderer å pøve) Er jo kjempe dumt med alle klærne som ikke passer synes jeg
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 ja, ikke sant? og så er det det at ting er så vanskelige å få tak i.. herligheten, vi bruker jo evigheter på å fylle opp tøybleielageret vårt. nå har vi alt vi trenger, bortsett fra sperrelaget.. (har også altiett-bleier, men de er litt store enda) var på cubus i går, og kjøpte en ganske tykk ulllongs til vesla, og kom på at egentlig burde det jo være mer enn nok.. uansett kan jeg lissom ikke ha på henne både innlegg, bleie, sperrelag OG ullongs senere, så vi får nok variere litt da. jeg tittet litt på de ullbuksene de har på bomullsbarn.no, evnt microfiberbuksene, men ull holder jo lenger da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå