Honningmelon Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Er dere fornøyd med setet? Og tar det litt mindre plass enn for eks. Besafe bakovervendt?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Er kjempefornøyd. Det tar mindre plass bakovervendt, men det står støttet til setet foran, så forsetet må stå i ro.
Honningmelon Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Okei, sånn å forstå. Har du det setet til minstemann? Sitter han godt i det?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Nei, har det til eldste. Han sitter nå fremovervendt, men satt bakover fra han var ca 10 mnd til han var 2 år. Sitter kjempefint uansett.
Mrs. Bouquet Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Det virker veldig greit med tanke på plassen det tar. Men ble frarådet å kjøpe det da det gir mindre støtte på sidene. Da spesielt med tanke på de minste barna. Men kunne være et alternativ som besteforeldre-sete.
Honningmelon Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Okei. Da lurer jeg på om vi skal satse på det setet. Jenta er 10,5 mnd nå, så er på tide å bytte. Lett å feste i bilen?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, mye lettere enn det vi har til minstemann (BeSafe Izi Combi)
Honningmelon Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hmmm... akkurat. Ja, har jo sett at det er mindre støtte på sidene... plassen er veldig viktig, da vi ikke har så mye plass i bilen, men sikkerheten er selvfølgelig viktigst. Men, må jo nesten ha plass til et sete bakovervendt også...
Mrs. Bouquet Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde nok kjøpt det setet før jeg hadde byttet bil for å si det sånn. Men du kan jo gå til en barneutstyrsbutikk å prøve seter i bilen. Har du bare ett sete kan det settes i midten, da det ofte gir god plass i forsetet.
Honningmelon Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, jeg tror nok det jeg også :-) Vi har et sete til, så har ikke mulighet til å sette det i midten. Vet du noe om hvordan Britaxsetet har kommet ut i tester?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå