Gå til innhold

Dere som har Britax Toway Elite...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med setet? Og tar det litt mindre plass enn for eks. Besafe bakovervendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjempefornøyd. Det tar mindre plass bakovervendt, men det står støttet til setet foran, så forsetet må stå i ro.

Skrevet

Okei, sånn å forstå. Har du det setet til minstemann? Sitter han godt i det?

Skrevet

Nei, har det til eldste. Han sitter nå fremovervendt, men satt bakover fra han var ca 10 mnd til han var 2 år. Sitter kjempefint uansett.

Skrevet

Det virker veldig greit med tanke på plassen det tar. Men ble frarådet å kjøpe det da det gir mindre støtte på sidene. Da spesielt med tanke på de minste barna. Men kunne være et alternativ som besteforeldre-sete.

Skrevet

Okei. Da lurer jeg på om vi skal satse på det setet. Jenta er 10,5 mnd nå, så er på tide å bytte.

 

Lett å feste i bilen?

Skrevet

Ja, mye lettere enn det vi har til minstemann (BeSafe Izi Combi)

Skrevet

Hmmm... akkurat. Ja, har jo sett at det er mindre støtte på sidene... plassen er veldig viktig, da vi ikke har så mye plass i bilen, men sikkerheten er selvfølgelig viktigst. Men, må jo nesten ha plass til et sete bakovervendt også...

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt det setet før jeg hadde byttet bil for å si det sånn. Men du kan jo gå til en barneutstyrsbutikk å prøve seter i bilen. Har du bare ett sete kan det settes i midten, da det ofte gir god plass i forsetet.

Skrevet

Ja, jeg tror nok det jeg også :-) Vi har et sete til, så har ikke mulighet til å sette det i midten.

 

Vet du noe om hvordan Britaxsetet har kommet ut i tester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...