Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 hei hei damer noen som vet om det er nok å sende med bekreftelsen fra sykehuset på at babyen er født med søknaden til lånekassen? får ikke fødselsattest før om en liten stund... klem klem
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 skulle tro det var nok ja... send det sammen med skjema G samt inntekts opplysningene på far. Hvis du er usikker på ring de:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå