Gå til innhold

4 dager over IKM, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEGATIV TEST!?!?!?

Nå er jeg bare sur og lei :(

Ikke får jeg mensen, men får jeg positiv test??? NEIIIIDA!!!!

(ok, testet i går kveld, men likevel...)

Er utrooolig trøtt og sliten og en del svimmel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet 4-5 dager over ikm sist & den ble negativ ... men var gravid for det ...er enkelte som produserer hcg senere enn andre

Skrevet

Får håpe jeg også er det da :)

Er egentlig et mirakel hvis jeg er gravid nå, men tanke på at vi har hatt sex 2 ganger denne mnd, osv... Jeg orket ikke tanken på ENDA en mnd med skuffelse, så da ville jeg ikke prøve heller... Og NÅ kommer ikke mensen! hehehehehehe

Skrevet

Ingen andre som har noen ideer?

Redd for at jeg er syk jeg :(

Skrevet

Bare tenkte på det med at dere bare har hatt sex to ganger denne måneden. Da vi prøvde å bli gravide sist, prøvde vi i 3 måneder før det ble klaff. Dette er jo ganske lite. Men vi hadde masse sex de to første månedene, og ble kjempeskuffa fordi vi ikke fikk til. Så fant vi ut at da venter vi noen måneder, for vi ville ikke ha baby midt i jula. Så neste måned hadde vi sex en eneste gang.. Ikke sjekka jeg EL eller noe. Men DA ble det klaff. Tror at vi av og til stresser sånn med å bli gravide, og da skjer det ikke noe, men så slapper man av litt, gir mer blaffen, og da blir det klaff. Pluss at med færre utløsninger for mannen, er det vel større sjanse for masse friske gode sædceller.

Håper du er gravid da. Uansett, masse lykke til!

Skrevet

Du skal ikke prøve å teste på morgenurin da? Den er jo mer konsentrert vet du...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...