Kirsebæra Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hadde du orka å hjelpe meg litt? har hørt at du er sluttet å spå og sånn,men lurer så fælt om du kalrer å se minnekortet til kameraet? vi måtte levere innkameraet og fikk minnekortet med hjem og jeg la det i pengboka mi, men så tok jeg det ut for av og til glemmer jeg å glide igjen glidelåsen på den, så var redd for å miste den...men nå HAR jeg mistet den....ser du den? har over 300 bilder av elias der! første gang han satt i badekar, første han krøyp, første gang you name it! desperat! mvh meg=)
Under den hvite bro Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 jeg ser noe blått og ei stjerne av noe slag...og ei bok...ikke mere desverre....
Kirsebæra Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 hmmm...minnekorteter blått.....stjerne....hmmm......
Kirsebæra Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 VESKA MI! Veska mi har ei stjerne på sæ, oppi der lå d ei bok og bak boka lå minnekortet!!!!!!! tusen hjertelig takk, sjaman!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Under den hvite bro Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 hehe flotte greier... sender deg regning jeg hihi... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå