mamma i november!(2005) Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 er noe sånn små avtrykk setter dype spor eller noe slik.... noen som kan det??? veldig vanlig å få fra barnehagen med avtrykk av hendene på ungen...
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 MINE HENDER Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten. jeg setter merker alle steder og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større ja en dag blir jeg stor. Og alle mine avtrykk blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk så du kan huske og forstå. Hvor søte hender jeg hadde den gangen de var små
mamma i november!(2005) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 er ikke det=(=(=( trodde det var det men det finnes ett til som er mindre å er om små avtrykk setter dype spor eller noe sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå