Gå til innhold

i dag må dere heie litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sliten og kvalm og trøtt og alene hjemme hver dag med dritgreijenta mi, men hun er flink og sover nå... men hun våkner nok snart og jeg gruer meg litt til det.

åå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tam tam-ta-tam tam-tam-tam tara tam.

Jeg tok en liten fanfare jeg, før jeg bykser frem med i elgekostymet og hopper opp og ned som en gal....

Du er best, og jeg heier som bare det på deg min venn!!!

Skrevet

Jeg heier jeg også! Skjønner at du er kvalm og sliten og at det er slitsomt med en liten jente som krever deg. Heia heia heia heia, dette klarer du godt nok og vel så det :-D

Skrevet

nå måtte jeg gråte igjen

ha ha ha, det er andre gangen i dag!

takk snillinger

Skrevet

Håper hun sover lenge, og at du får slappa av nå når hun sover!

Skjønner godt den følelsen av å grue seg litt til hun våkner. Av og til trenger vi mer enn den tiden vi har til å ta oss igjen...Men HEIA HEIA HEIA!!!

Skrevet

Heia heia heia

Hopper litt i takt:o)

Husk nå bare på at DU MÅ prioritere hvile når dritgreijenta hviler. Hopp over alle burde, skulle må-gjøremålene som du har satt på lista!

Overskudd til å være med i leken utover ettermiddagen legger du med en liten dupp.

Hei & hopp klæm fra

Skrevet

Heier på deg jeg også.

Ta å hvil deg når jenta di hviler,så skal du se at snart er denne dagen over og dagen har gått mye bedre enn du fryktet.

Det går ofte bedre enn det vi tror.

oppmuntringsklem fra meg

Skrevet

Hei og hopp kjære dritgrei.

Her heier jeg så rullatoren ruller vegg imellom

Stakkars, ikke godt å være sliten og kvalm. Drikke masse kanelte, spise mandler og hvile seg nå du kan.

Jeg heier og heier. Kjenner du det?? HÆ?

Gode klemmer

Skrevet

Heia heia!!!

Been there, done that...

Drit i alt det andre og tenk på deg selv og dritgreijenta, og så kan dritgreipappaen ta i tak når han kommer hjem...

Håper du snart blir i bedre form;-)

Skrevet

Jeg har heiet og trommet og blåst i trompeten for deg!

Håper du har fått slappet av og hvilt deg litt...og at noe hjelper for kvalmen....hmmm..sånne små gode druer kanskje?

Klem

Skrevet

hei jenter så snille dere er.

Jeg dro til byen i dag for å kjøpe meg antrekk til et bryllup i helgen, gave til brudeparet, bursdagsgave til en syvåring og en maske til gutten som skal på maskeradeball bursdag.... det ble med antrekket og den lille gaven, da måtte jeg hjem.... ingen energi å hente.... men cola er fint for kropp og sjel. sikkert ikke så bra for lille venn i magen, men han/hun får samme levevilkår som de andre, de har også cola-skjelett og det funker helt fint :-)))

Skrevet

Heia heia heia :0)

Snart stiger formen din og du kan nyte å være gravid ,ikke bare prøve å overleve dagene . Ta det med ro så godt du kan, du må være flink å la hus være hus og sove når du kan.

Var gjennom ekstrem kvalme i svangerskapet i fjor ,da handlet det om en ting.OVERLEVELSE :0) Cola og loff levde jeg på,ernærigs eksperter hadde vel gått i bakken hadde de hørt det..

Heier på deg jeg !

Skrevet

Stakkars deg!

Ikke greit å være i superduperdårligform og i tillegg skulle være opplagt for dritgreijenta di, hun er jo så skjønn:-) Men husk, det går snart over!!!!! Plutselig en dag våkner du og er full av energi og ingen kvalme.....håper det skjer snart forresten:-)

God bedring og hvil deg masse!!!!!!

Skrevet

HEIA HEIA HEIA!!!!

Cola og loff er bra!! Hvis du har det så bra som du kan ha det, er jeg sikker på at dritgreibabyen koser seg inni magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...