golddust Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 jeg skal til kontroll i dag, men er så redd for å gå alene. Er 19+5 idag, og har jo vert 2 ganger før og alt var bra, men har fått slik angst og er så redd for å dra noen sted alene. Sambo er bortreist i forbindelse med jobb, og rekker ikke hjem. Så spørsmålet er: er det dumt å ta med min mor? vi er nærmest bestevenner, og jeg kan støtte meg til henne når de gjelder alle ting. Er det noen her som har tatt med mor på kontroll? Tror dere at jordmor vil synes at det er greit?
Belladonna med to gutter Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Det er IKKE dumt å ta med mor på kontroll, og bare så du vet det, det er mange mange fler som er like bekymret som deg Ingenting å være flau av spør du meg.. Lykke til! Alt er sikkert helt topp!!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ta med dej mor di du. Ej he både hatt med mej mannen, sonen, mor mi og mi beste venninde. Ikkje alle på en gong då, sefølgelig. Jordmora mi synst det berre va koselig at ej hadde med mej nåken........
golddust Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 takk for svar da skal mamma få bli med idag.. Har ikke lyst til å dra alene
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Må kose dåkke. Blir stas for mormor å få bli med!!!!!!! Mamma synest det var så kjek å få høyre hjertelyden.... enda sværare når ho fekk vere med på fødselen da.....
golddust Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 snakka nettopp med ho på telefonen og ho ville gjerne bli med Føle meg 100 kilo lettare har vurdert å spør ho om ho vil vere med på fødselene også.. hadde vert godt å ha mamma der Har alltid vert en mamma dalt hehe
April76 er på overtid! Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Hei synne me bøllefrø Hvis du har lyst å ha din mor med på fødselen og hvis det er greit med barnefaren, så synes jeg absolutt at du skal gjøre det Det vil være en ekstra trygghet for deg og vil gjerne bidra til at du "slappper bedre av" under fødselen, kan gjøre opplevelsen veldig bra for dere. Jeg hadde selv med meg barnefaren og svigermor på begge de to første fødslene, og det er jeg veldig glad for i dag at jeg gjorde. Det var god hjelp og trøst og skapte mye trygghet hos meg Denne gangen har jeg imidlertid bestemt oss for å være alene under fødselen, kun oss to. Men igjen så er dette tredje gangen vi skal igjennom dette og vi begynner å bli litt "vant" til situasjonen, hehe. Lykke til videre Klem fra meg
golddust Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 tusen takk for svar April76 er så godt å kunne "lufte" bekymrelsene mine, for så å få så gode svar tilbake sette kjempe stor pris på det! Er førstegangs-gravid, og graviditeten var ikkje planlagt, så alt dette skremmer meg slik. Er skikkelig redd for ALT. Fikk likksom ikkje tid til å forberede meg. Skal på kontroll idag, og mamma skal vere med Hadde det ikke vert for mamma og søstrene mine, og dere her på BIM hadde jeg ikkje klart dette Sambo er ikke så forferdelig støttende på dette punktet. Han er snill å grei og verdensbeste, men han har aldri vert flink til å ha sympati/empati for andre. Så det er veldi godt å kunne vere her å spørre spørsmål til dere EVIG takknemlig! Stoooor klem:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå