Gå til innhold

Holder på å bli gaaaaaaaal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann i huset er snart 4 mnd og har sovet godt og kun vært våken rundt 4-5 tiden for mat til nå. (selv om det er mye i forhold til de jeg går i barselgruppe emd som har sovet rundt fra dag 1...) Men den siste uken har han våknet i 1-2 tiden og er umulig å roe før han har fått pupp. Så er det på an igjen i 4-5 tiden som vanlig. Hva kan det være? Tenner kanskje? Blir så sliten av å bare få rundt 2 timer sammenhengende søvn av gangen...

Noen tips? Lyst å avvenne han helt med natt amming nå, men det blir jo bare flere og flere ganger i stedet for færre...

Han får kun mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tips til hva som kan være årsaken eller hva jeg kan gjøre for å slippe å amme så ofte??

Gjest Ut på tur
Skrevet

Min er så mye mindre enn din så jeg har ingen erfaring utover hva jeg har hørt fra andre og lest...men det høres for meg ut som han er sulten. Når han nå er 4 mndr kan du vel prøve med litt grøt på kvelden?

Dersom de du er på barselgruppe med har barn som har sovet rundt fra dag en alle sammen er du på en spesiell barselgruppe. Spesielt dersom de også har gått opp i vekt. På min barselgruppe har ingen babyer som har sovet rundt fra dag en, vår sov lange økter før, men vi måtte begynne å vekke for hun gikk ikke opp i vekt.

Skrevet

Er på gruppe med 3 andre babyer og de sover rundt hele gjengen. Så i vår gruppe er det Emil som er spesiell... De har gått opp i vekt alle sammen. Og det gjør Emil også, så det holder, men blir lei av å måtte opp så ofte når han har hatt en sånn fin rytme så lenge...

Skrevet

du, sånn har vesla mi begynt også. lurer på hva det er?

jeg ammer nå i totida på natta, og legger henne tilbake i senga. når hun da våkner som normalt i 4-5tida igjen, ammer jeg i senga, og hun sovner der sammen med meg. ofte er det mest kos og smokk hun vil ha. også er det litt kaldere om nettene nå, lurer faktisk på om hun fryser litt.. (i totida er hun alltid kokvarm, men senere på natta/tidlig på morgenen, er hun mye kaldere..)

Skrevet

Våre babyer er vel ca like gamle de.. Merkelig at de oppfører seg så likt:)

Har din fått tenner eller antydning til det? Trenger de mer mat som feks grøt etter hvert?? Ikke vet jeg hva det kan være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...