Gå til innhold

Noen som kjenner til Troll parkdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått både Reima og Troll nå til bursdagen, men vet ikke helt hvilken jeg skal beholde (trenger jo absolutt ikke to). Troll har avtagbart fleecefor, mens reima virker veldig tykk og kan ikke fjerne noe for.

Tror jeg går for Troll sin, noen som har brukt denne? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet? Mange foretrekker reima til de yngste, og den mer slitesterke trolldressen til større eller svært aktive barn.

Skrevet

vi har hatt trolldressen i 2 sesonger nå. det er vår absolutte favoritt. vi brukte reima til vesla hennes første vinter, men den var tykk og klumpet, samt den vra kort i ryggen, siden har det bare vært Troll for oss. ullfleecedressen er deilig, og selve dressen er svært slitesterk, myke og gir god bevegelighet, samt er kraftig vannavstøtende. vi er veldig fornøyde med trolldressene!

Skrevet

Personlig samt fra jobb i bhg så anbefaler jeg Ticket samt Reima tec sine dresser. Troll dressene er ikke like bra isoleringsevne som de to andre. Men her spiller jo klart smak, behag og hva ungen liker å ha på seg mye inn !

Bhg personal der jeg er samt ungene synes Troll er vanskelig å kle på nett på grunn av det foret.

Reimatec sine dresser er glatt foret inni og det gjör det enklere for alle parter å ta på ,- spes for unger som beg å kle på seg selv.

Frem til 4 år ville jeg anbefale Reimatec og så fra 4- 5 år Ticket !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...