Krimp Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 I kirka eller på festen etterpå??? Jeg har ikke blitt fridd til enda, men jeg var liksom i det romantiske hjørnet idag
boble <3 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 I kirka ville jeg hatt "det vakraste som finns" og " you raise me up" :0))) Var disse sangene jeg hadde:0)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg ville hatt "Canon" av Pachabel (?) som sang når folk kommer inn i kirka. Ellers er jeg litt usikker på hvilken sang jeg ville hatt i kirka, men er jo så mange fine!!! =) Åh, ble nesten litt giftesyk nå gitt! =)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 "From this moment" av Shania Twain og fanfare etter "JA". Men vi skal ikke ha sanger, da vi bare skal si ja til hverandre og ingen gjester .
Krimp Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 ja, fanfare etter at vi har svart JA Jeg liker den Hellbillies-balladen så godt (ja, jeg er bonde bosatt i byen:) )
Dronningen! Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 You are the wind beneath my wings- Bette Midler The rose- Bette Midler You raise me up- Josh Groban From this moment- S. Twain. Cavatina- J.W. Danielsen You`re the first, the last, my everything- Barry White. Just the way you are- Barry White Blue Moon- Rod Stewart
Marthe_sin_mamma Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Stjernebåten med vamp..den er sååååå nydelig:)
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Annies song - John Denver, den er nyyyydelig. Samboers søster hadde den i kirken da de giftet seg.
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Og "Can you feel the love tonight" med Elton John.
Loyloy Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Du mener finaste eg veit....? Den hadde jeg og gubben, både i kirken og som brudevals!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 finaste eg veit you'll never walk alone (som en overraskelse til ihuga lfc-mann..)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Vi hadde : solist som sang : Ave Maria Amazing Grace Det vackraste (cecilia vennersten sangen) Og istede for vals på selskapet så danset vi förste dansen efter Jan Johansen - Se på mej !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå