Gå til innhold

Uke 39, babybevegelser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to siste dagene har d vært merkelig rolig i magen! Kjenner at han hikker og vender litt på seg! men, ikke d spor som til vanlig! Er det kanskje hode som har festet seg da? Blir de roligere da? Førstegangs vett, må jo spørre! :) Venter spent nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 2.gangsfødende og er i uke 39 i morgen.. Babyen er blitt roligere de siste dagene, men hodet er ikke festet.. men det er også ganske vanlig for flergangsfødende..

Kan desverre ikke si noe om det er hodet som er festet, men vet det er vanlig de blir roligere den siste tiden..

Skrevet

Hos meg ble det ikke roligere når hodet festet seg i uke 38, men så tror jeg at jeg får en bølle og :-) Jeg fikk beskjed om at den blir mer rolig, og sparker mer oppover i magen. Hikkingen viser jo at alt er normalt, kommer den når du skal slappe av?? Det gjorde det på meg :-)

En dag var jeg litt bekymret og drakk 2 glass saft for å sjekke, da skal jeg love deg at det ikke ble noe søvn på meg på noen timer, kanskje du skal prøve det???

Skrevet

ja, hikkingen kommer når jeg skal slappe av ;) hehe..De blir vel roligere! Er så spent nå at jeg kjenner og føler etter alt å ingenting ;) D som er værst er og ikke vite hvilken dag å når han vil ut! :D Nårsomhelts er ikke noe morsomtbegrep :P hihi.. Vil vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...