Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 jeg sliter i forholdet.. av mange grunner.. når er det ok å gi opp???
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 når man føler man har prøvd ALT, når man virkelig ikke har noe mer å gi.
Diana83 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Godt spørsmål..jeg har slitt lenge med det samme..men føler at jeg ikke vil gi opp, for vi har veldig mange av de tingene jeg ønsker i et forhold og jeg er virkelig glad i ham. Hva er det du føler dere sliter med da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå