Gå til innhold

Gratis bleiebøtte - there's no such thing as a free lunch!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble som mange andre litt nysgjerrig da jeg så ordet "gratis", og klikket meg inn på linken til disse bleiebøttene.

Jeg er førstegangsfødene og har virkelig ikke peiling på hverken bleier eller bøtter, eller hvor praktisk det kan være med en bleiebøtte. I mitt stille sinn har jeg vel bare tenkt som så at det ikke kan være så mye strev å gå ut med søpla noen ganger om dagen, og det koster jo ingen ting heller.

Jeg tittet litt grundigere på denne bleiebøtten - hver refil med plastpose rommer 28 bleier, dvs at den holder i en 5-6 dager. Det betyr at du må ha 6 refiller hver måned. En refil koster kr 89,- eller kr 249,- for tre refiller.

Denne bleiebøtta vil da koste deg 500 kroner i måneden - seks tusen kroner i året!

Tror jeg skal prøve å gå ut med søppla jeg, og heller tenke på hvor mye jeg sparer ved å gjøre det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går an å bare bruke den til bæsjebleier som lukter og la tissebleiene ligge i vanlig søppel - da holder den jo lenger...

Skrevet

Jeg kommer og gå ut med bleiene på dagen og om natten så vil jeg bruke denne bøtta.

Orker ikke lukten på morgenen, ei heller vil jeg gå ut med dem midt på natten nå i vinter

Skrevet

Må bare få rette opp i en feil i det første innlegget her!

Bleiebøtta rommer 28 bleier ja, men en refill holder til ca 180 bleier! Så da blir det jo ikke så dyrt som HI har regnet ut =)

249kr holder da til 540 bleier, og etter HIs utregning blir det ca 90dager =)

Skrevet

Hei Bleiebøtta er helt uvurdelig for oss,lukta holdes inne i bøtta,og med SÅ mange bleieskift om dagen skal jeg love deg at du ikke går ut med søppla hver gang. Og du trenger ikke kjøpe de dyre rullene. Det har ikke vi gjort. Vi har bare brukt vanlige plastikkposer og det virker akkurat like bra!!

Skrevet

om man velger å bruke bøtta etter at man har brukt opp de første gratis posene er jo opp til hver enkelt:P

Uansett billigere enn mye annet jeg har sett, men herlighet vi skjønner jo alle at det er et salgstriks:) De gir ikke noe helt gratis, uten å regne med at jaffal 50% kjøper ekstra poser!!:)

Jeg må ned en del trapper og gå over gårdsplassen for å kaste søppel, tror helt ærlig ikke jeg kommer til å orke å gjøre det HELE tiden fordi lille nurket kan jo ikke være alene!

Skrevet

En refill varer leeenge - den første tiden bytter man bleie ofte, men bleiene er gasnke små. Men noen måneder varer iallfall en refill -og det er det verdt! Lukter ingenting (om man husker å ha noe mellom bøtte og varmekablene ja - har hørt om folk som ikke har tenkt på det og synes det stinker hele tiden) og man slipper å gå ut med søpla så ofte. Man har nok av ting å henge fingrene i likevel.

Skrevet

Jeg synest bleiebøtte virker som en fantastisk oppfinnelse for oss som ikke har mulighet, pga praktiske årskaer, til å gå ut med en og en bæsje-bleie!

Har allerede bestillt en, hadde kjøpt en for egne penger om jeg ikke kom over denne gratise utdelingen. Så takk takk for den som la inn innlegget for gratis bleiebøtte!!!

Skrevet

lei for å måtte skuffe deg, men hvis du har lest dette nøye som du sier, så rommer hver refill 180 bleier og ikke 28. det vare bilde for å illustrere forskjellen meed 28 bleier i forhold til en vanlig bleiebøtte

Skrevet

Hva er linken til denne gratis bleiebøtten?

Skrevet

mener det sto at det fulgte med refil nok til 180 bleier...?

Skrevet

har du linken til den siden Airline?

Skrevet

ja du får med en refill. den sitter i bøtta. også får du tilbud om å kjøpe en 3pk til 199,-. vanlig pris er 249. var og hentet min i går:)

Skrevet

ja stemmer det! :)

Så om du velger å ikke kjøpe mer etter det..så er det gratis :)

Skrevet

bare se på 3.trim er flere som har linka til den:)

Skrevet

Ingen som kan si hvor man får tak i denne gratis bleiebøtten eller?

Skrevet

Jeg har en fra før , og da hadde jeg ikke bleiebøtte som denne ! Så jeg var fast bestemt på at jeg skal ha en sånn denne gangen!

En vanlig søpplbøtte vil lukte .Det er greit å gå ut med bleiene, men etter 8 små bleier blir man litt lei ;-)

For meg er denne bøtta gratis , og posene billige , i forhold til andre bleiebøtter jeg må betale full pris for !

( Selvfølgelig gir de ikke bort bøtta gratis uten baktanker , så da er det opp til hver enkel å regne ut hva som er gunstig)

HURRA FOR GRATIS BLEIEBØTTE !

Skrevet

Tusen takk Anneli:)

Skrevet

Skulle ønske den her kom for en stund sia, har kjøpt den andre dem har på Reflex:) Sånn går det når man har det så travelt med å få ting på plass, hehe!!

Skrevet

Om det er noen som skal hente bleiebøtten i kristiansand kan jeg opplyse om at de ikke har den inne på barneland.. fikk ikke noe dato for når de får dem, men de hadde sendt mail til reflex i dag..så slipper dere ihvertfall bomtur slik som meg :)

Skrevet

reflex nordås skulle få de inn i dag :)

Skrevet

har hatt vanlig stor pedalbøtte på badet til mine barn og det funker akkurat like fint som disse fancy bøttene.kostet meg 100kr på nille og vanlige hvite søppelposer fra nille eller europris til 20kr holder lenge.tar ut bleiesøppelet ca 2 ganger i uken og den lukter ikke utover hele badet vårt likevel....

Skrevet

bor i byen og har søppelsjakt like utenfor leilighetsdøren.

hos oss blir det søppelbøtte fra Vipp.

må si jeg synes alle bleiebøttene i plastikk er veldig stygge å se på......

Skrevet

Bleier skal kastes i matavfallet, hvordan blir det da når bleiene er surret inn i plast? Har ikke så stor restavfallsdunk vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...