Gå til innhold

hemoroider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange har hemoroider i svangerskapet. Det slapp jeg unna denne gang, men nå, tre uker etter ks, har jeg tydeligvis fått det! Aaarrrgggghhh!

Hva heter det man bruker for å bli kvitt elendigheten? Er det reseptfritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så surt! jeg fikk det i svangerskapet, men har fortsatt ikke blitt helt kvitt dem! går det an?? jeg har brukt hemoroidsalve fra apoteket, reseptfri ja. det ble litt bedre, men de ble ikke borte. det stod at den ikke skulle brukes i mer enn én uke..

Skrevet

litt morsomt, alle innlegg ang. hemorider, er signert med anonym;)

fikk samme elendigheta selv etter fødseln, gikk på apoteket å spurte etter noe som funka! og hun anbefalte "alcos anal", en salve som skal smøres på området morgen og kveld, normalt i 4-6 uker. mine ble borte på under den tiden:) kosta vel rundt 75,- synes jeg å huske for en tube som nok rekker til mange fødsler;)

lykke til!

Skrevet

hehe ja, synes det er litt udelikat, så vil ikke at noen skal vite det, hoho.. jeg gikk å så på tuben nå, den heter Sheriproct rektalsalve. jeg vil anbefale den fremfor Alcos anal, har prøvd den og :P

men blir man helt kvitt de?? mine blir litt midre og mindre smertefulle, men er der fremdeles. argh!

Skrevet

Jeg spiste sinnsykt mye svisker over tid... funka på meg!

Skrevet

en kombinasjon av alcos anal-stikkpiller og scheriproct rektalsalve fungerte utmerket for meg hvertall. Lykke til med å få tatt knekken på "Herman"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...