Becky333 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er nå på dag 44 i syklusen, IKM er 12 dager siden, fortsatt ingen tegn til noenting.. Var hos gu i forrige uke, hun kunne ikke avkrefte/bekrefte noe svangerskap, testet negativt i dag tidlig.. Skal bort i helgen, tør jeg ta meg et glass vin?
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Er du usikker, er det nok best å la være, meeen et bitte lite koseglass med vin går nok sikkert greit. Finnes verre ting å stappe i seg Slapp av og nyt heller et glass vin, enn å gå sånn på nåler og være usikker! Jeg liker ikke noe særlig alkohol, så jeg koser meg med brus da, men for de som virkelig kan kose seg med litt vin nå og da, hvorfor ikke. Så lenge du holder deg unna alkohol resten av tiden
Becky333 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 ja, det var det jeg tenkte, et lite koseglass med vin, det gjør jo ingenting. Takk for svar
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 jeg vil ikke tro det gjør noen ting.. gjør det selv hvis jeg trenger å bare slappe av og kose meg litt en kveld.. bare sitter å små nipper å et glass en hel kveld.. hihi... men fra IKM til el er jeg mer avslappet til det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå