Propellmamma til 2 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har vokst så sinnssykt i det siste. Jeg er ikke så stor i kroppen og magen er stram og hard. Vanskelig å bøye seg pga den svære magen, kan bare glemme å få på bodylotion nederst på leggene... :-) Ser at flere av dere måler rundt, så jeg prøvde det: 114 cm!!!! Har jeg en kjempe der inne eller? Må nevne at magen er veldig spiss og står rett ut som en fotball (typisk guttemage).
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 kos deg masse med magen:) Jeg prøver iallefall å gjøre det... stryker masse på den, for før du vet ordet av det så er den borte... Visst er det tungt, klarer selv såvidt å bøye meg.. hehe. Må ha hjelp til å kle på sko. hihi:) Vær stolt av magen din! så får vi prøve så godt vi kan å nyte den siste tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå