Gå til innhold

Magen min er diger!! Termin i mrg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vokst så sinnssykt i det siste. Jeg er ikke så stor i kroppen og magen er stram og hard. Vanskelig å bøye seg pga den svære magen, kan bare glemme å få på bodylotion nederst på leggene... :-)

Ser at flere av dere måler rundt, så jeg prøvde det: 114 cm!!!!

Har jeg en kjempe der inne eller?

Må nevne at magen er veldig spiss og står rett ut som en fotball (typisk guttemage).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kos deg masse med magen:) Jeg prøver iallefall å gjøre det... stryker masse på den, for før du vet ordet av det så er den borte... Visst er det tungt, klarer selv såvidt å bøye meg..:) hehe. Må ha hjelp til å kle på sko. hihi:)

Vær stolt av magen din!;) så får vi prøve så godt vi kan å nyte den siste tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...