Kvitrebekk Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Noen som har fått høre at de har bilyd på hjertet? Fikk beskjed om dette av lege på mandag og er henvist til hjertespesialist! Blir jo litt tanker av dette.
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 ja, søstra mi har hatt bilyd på hjertet hele livet uten at det har påvirket henne i noen stor grad..hun kan få litt lav blodprosent av og til, og må ta jerntabeletter, men har aldri måttet ta noe medisin eller noe sånt. legene sier at bilyden høres ut som lyden når man trekker en tropp opp av badekaret, når vannet surkler ned. det ble oppdaget da hun var ca 2 år tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Jeg har også en bilyd på hjertet. Fastlegen hørte deg og henviste meg til spesialist. (dette var før jeg var gravid) Jeg ble også litt skremt og tenkte på alle mulige ting som kan være feil. Men det er jo i grunnen bare bra at de sjekker det ut for å være på den sikre siden. Jeg var hos spesialist som så og hørte på hjertet med ultralyd og sa at jeg bare hadde en medfødt "normal" bilyd i hjertet og at det ikke var noen tegn til feil. Jeg har senere funnet ut at faren min også har en bilyd i hjertet så det kan jo være noe sånt som gå i arv?? Så jeg forstår at du gruer deg litt, men sannsynligvis har du heller ikke noe feil med hjertet bare en egen lyd! Lykke til og gled deg til du er ferdig med det så vet du sikkert.
Smil74 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg ble født med bilyd på hjertet men vokste det av meg. Når jeg var hos legen på kontroll første gang ifbm graviditeten fikk jeg beskjed om bilyd igjen. Han regnet med det var graviditeten og gjorde ikke noe mer ut av det.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Hadde bilyd på hjertet i mitt første svangerskap. Men ble borte igjen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå