Skurvelurven Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Etter å ha lest om pærebrus her på forumet har jeg ikke tenkt på annet siste uka. Begynte å snakke om dette på jobben, og sjefen forteller at han har en halvliter Oskar Sylte pærebrus i kjøleskapet. Og TENK, da jeg kom på jobb i dag stod det kald pærebrus på pulten min og ventet. Det er sjefen sin det:)
anne* Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Pærebrusa er god, men vent til du smaker ananasbrusen fra Oskar Sylte...:-)) Det er ganske enkelt verdens beste brus! Høres ikke så godt ut, men den er bare nydelig iskald....
Skurvelurven Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ja den smakte jeg for en måned siden. Var kjempeskeptisk, etter en utrolig dårlig fyllesyke forårsaket av Bacardi breezer med pineapple for 4 år siden (!), men den var kjempegod. Sjefen er nemlig fra et lite sted i nærheten av Molde, så han er Oskar Sylte fan og hamster drikke derfra. Ananasbrusen er hans favoritt:)
yvve73 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har en nabo som kommer fra Vestnes, ikke langt fra Molde. Hun hamstrer ananasbrus.....Sikkert samme brusen det er snakk om.
Galskapens overhode Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er fra Veidholdmen utenofor Kr.sund, samt bodd noen år på Eide utenfor Molde.. Og jeg eeeelsker Ananasbrusen.. kjøper med noen kasser hver gang jeg er i hjemlige strøk ja..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe... Nesten litt vittig dette. Kommer fra like utenfor Molde jeg, så jeg kan liksom bare gå på butikken å kjøpe, så jeg har ikke den samme henrykelsen over ananas og pære brus.. men er morsomt å se at folk er sånn fan av det.. Men ja.. God er de.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Hahaha, bestevenninnen min har slektniger fra Kr.sund og får også de til å ta med seg sånn ananasbrus hver gang de er på østlandet. Jeg fikk til nød smake en slurk av de edle dråpene engang, men fikk ikke helt det samme kicket som henne, HUn bare elsker den og det er julaften hver gang hun får en ny rasjon, hehehe
Sussebass1 Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hei dere Pære og ananasbrus-elskere! Jeg er selv fra Ålesund, men bor nå i Sarpsborg. Jeg har også gjort som hun her over, hamstret brus de gangene jeg har vært på besøk hos famile. Her en dag var jeg på Ultra i Sarpsborg og handlet, og der stod det jammen kasse på kasse med både pære og ananasbrus fra Oskar Sylte. Gjett om jeg ble glad! Da har de kanskje det på andre Ultra butikker rundt om i landet?
Niem og Patrick Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Åååååå, jeg savner tiden når jeg jobbet på Aukra i Møre og Romsdal.. Pære og Ananasbrus er bare såååå godt... hmm.. nå fikk jeg lyst på.. :/ Synd ikke sambo jobber der lengre heller, da skulle han fått hamstret
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Ååååh! Heldiggris, nam nam....! Mange år siden jeg har drukket pærebrus nå, noen som vet om det går an å få tak i pærebrus på sørlandet....? Tviler sterkt, men....
Hera83 Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe litt gøy dette! Jeg bor jo litt utenfor Molde da, så jeg har tilgang til ananas- og pærebrus hele tiden. Hadde kanskje vært en idè til gründervirksomhet dette. Privat salg og distribusjon av oskar sylte-brus!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Blir litt nysgjerrig på denne brusen som jeg hverken har smakt eller sett.. Føler meg litt snytt faktisk;)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal ta med til deg neste gang jeg er i Molde, Majja;) Du MÅ bare smake den brusen! Er ikke så stor fan av ananasbrusen jeg da, men pærebrusen... Oh my god! Men jeg skal kjøpe med meg begge deler så du får smake;)
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis noen av dere bor i oslo så har de både pærebrus og annanasbrus fra oscar sylte på ultra på cc-vest, sandvika og brynsenteret. tror de har det på majorstua å. Må si meg enig i at det er verdens beste brus!! Spørs om jeg må ta meg en tur på bryn å kjøpe noen flasker nå...
anne* Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Vært på Ultra et par ganger ja, og det var haugevis av brus der i alle varianter, MEN et stort hull der ananasbrusa skulle stå!! hehehe Sier litt om hvor poppis den er. Er vel flere Sunmøringer som meg selv + nordmøringer/romsdalinger som har funnet ut dette:-) Et tips som ikke er så aktuelt nå i disse avholdstider:), men for framtida:-) Iskald ananasbrus til frokosten dagen derpå... det hjelper skikkelig bra!
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 Et lite serveringstips: Pærebrusen er ganske knallgrønn. Det er veldig fint å helle den i ei glassmugge el noe når du skal servere den! Det ser veldig fint ut på brodet:) Mye finere enn ei 1,5 liters flaske iallefall:)
tk81 Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 det her vart artig å høre!:)er selv fra molde og er godt vant til ananas å pære brus:)kjempe godt:)artig at så mange andre syns det å!tror faktisk jeg skal på butikken en tur å kjøpe litt no:)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Åååååå..... Må ikke nevne ananasbrusen fra Oskar Sylte!!!!!!!!!!! Jeg har en tante i Ålesund som bruker å ta med brus til meg når hun er på ferie hit til sørlandet.. Da jeg var i Trondheim i sommer kjørte vi rundt en hel dag for å få tak i den brusen, men den var utsolgt overalt!!!!!!!! (Neste gang skal jeg søren meg sørge for at de har bestilt inn, hihi)
*spent* Skrevet 4. oktober 2007 #19 Skrevet 4. oktober 2007 De selger ananas brusen på ultra i Trondheim også pære er jeg usikker på for ananas er yndlingen min, men de har de vel kanskje når de har en av de;)
ambumamma Skrevet 4. oktober 2007 #20 Skrevet 4. oktober 2007 hmm... så denne på ultra i sarpsborg men syns den så helt forferdelig pga fargen.. men nå tror jeg nesten jeg må prøve den gett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå