Havi Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har en sønn på 8 mnd som ikke så og si ikke har spist eller drukket siden fredag. Det vil si, han har drukket endel, men det meste kommer rett ut igjen,opp og nede. Han er superslapp og har ikke rørt en leke de siste dagene. han ligger i sengen og sover stort sett hele tiden. var hos legen i går, og de sa han ikke var dehydrert. han tok en crp, så det var heller ingen bakteriell infeksjon. men han er ikke bedre i dag, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. burde jeg dra til legen igjen? Det er vel egentlig ikke så mye mer de kan gjøre? Gir han farris og eplejuice, og litt grøt uten melk. Andre som har opplevd noe lignende, og som kan gi meg noen oppmuntrende ord?
Havi Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 jeg stoler egentlig ikke 100% på noen leger...men jeg kan det ikkebedre selv, så hva skal man gjøre?
Gjest Ut på tur Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tenkte du kanskje kunne ringe legevakta? Men da må du vel vente til etter kontortid for eller ber de deg vel bare ringe fastlegen. Men du kan jo også bare ringe fastlegen din og si at han fortsatt ikke er bedre og du synes han har vært dårlig veldig lenge nå. han er jo på 6 dagen som han er syk. Spør legen hvor lenge det er vanlig å ha omgangssyke når de er så små. Det er lov å være hysterisk når det gjelder de søte små
Gjest Ut på tur Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Forresten.,..hva med Helsestasjonen? Der kan kanskje Helsesøster gi deg noen tips, og så har de kanskje en barnelege der????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå