VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 er det noen som har opplevd det? i går kveld satt jeg og så på TV, og så kjente jeg sånne bittesmå dult nederst i magen, sånn som de aller første sparkene jeg kjente til vesla, rundt 20 uker på vei... men jeg er jo ikke gravid?! og det er jo over 3 mnd siden jeg fødte, så trodde at jeg ville kjent det før,lissom? hva i all verden kan dette være da? Kan jo være luftbobler eller ett-eller-annet, men da tror jeg at innvollene mine må ha blitt ommøblert. snodig. er det bare sånne "fantomspark"? hehe. og i tilfelle, er det bare jeg som er helt wacho, eller er det andre som kan trøste meg og si at de har opplevd det samme?
Expat Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 I min første graviditet leste jeg at de første sparkene føltes som luft i magen. Etter graviditeten fikk jeg imidlertid oppleve hva luft i magen kjennes ut som, hadde aldri kjent det sånn før... Så JA helt normalt.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe...skjønner hva du mener ja...trodde jeg var gravid igjen noen mnd'er etter siste fødsel jeg også..hadde de "fantomsparkene" du sikter til... ;-))
katlinka Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Helt normalt. Hadde det senest i går og tulla mi er 14 mnd.
It's all about me Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Lillegutt er 17mnd og jeg har fremdeles fantomspark. Synes det er koselig jeg, det er jo en herlig følese å kjenne noe lever der inne. Så selv om det ikke er noen baby der lenger er det koselig å bli minnet på den følesen og aldri få sjansen til å glemme den.
Blomsterenglene Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Har fantomspark støtt og stadig jeg og.. Og min er straks et år.. Hva er egentlig grunnen til at så mange får det?
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 å så deilig! da er det ikke bare jeg som er helt sprø! hehe, luft i magen ja. jeg har luft i magen nå etter fødsel også, men ingenting i forhold til i løpet av svangerskapet.. tror familien vår egentlig burde hatt klimakvote, for å være ærlig.. *le høyt* men hva kommer egentlig disse fantomsparkene fra? mannen min er jo nå overbevist om at jeg er gravid igjen, hehe, eller at jeg har blitt splitter pine gal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå