Yummy*Mummy* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Snuppelure er nå 8mnd, jeg har fra dag en kokt vann i en kjele til alt. Men nå har vi kjøpt oss ny vannkoker, det jeg lurer på. Kan jeg koke opp vann til melk og grøt i vannkokeren nå? Den er jo helt ny... Takker for alle svar påp forhånd:) Og ha en strålende dag jenter!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Det har alltid jeg gjort hvertfall
Marthe&AliceEmilie Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 det har jeg gjort mange ganger jeg ja:) når vi er borte til folk som har vannkoker
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 ja selvfølgelig. vi har brukt vannkokeren hele veien vi:)
Yummy*Mummy* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 hehe, nå føler jeg meg litt dum... har vel kanskje vært litt overforsiktig til tider... Sånn er det å være førstegangs...hehe Men da gjør jeg som dere jenter! takk for svar!
Mrs. Bouquet Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Så lenge varmeelementene ikke er i kontakt med vannet skal det være like bra som i en kjele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå