Gå til innhold

For tidlig med symptomer vel...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt murringer i ryggen siden helga. Blitt litt bedre nå. Oppblåst og stinn i magen. Følt litt murringer nederst i magen. Tisser ofte (har ikke UVI, vet hvordan det kjennes ut :). Vært litt småkvalm til og fra siden helga også.

Men første dag i siste mens var 14 september, så det må da være alt for tidlig å tolke dette som symptomer? Er helt sikker på at tanta kommer som den pleier, sikkert bare litt ugrei i magen om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja jeg fikk symtomer dagen etter besfruktning jeg så haha.....!!!! går nok an :=) off nå driter jeg meg ut her også haha

 

sikkert ingen som tror at det er mulig:=)

Skrevet

Sist så merket jeg det så å si med engang egget var befruktet ...så er mulig det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...