Gurine Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har hatt murringer i ryggen siden helga. Blitt litt bedre nå. Oppblåst og stinn i magen. Følt litt murringer nederst i magen. Tisser ofte (har ikke UVI, vet hvordan det kjennes ut . Vært litt småkvalm til og fra siden helga også. Men første dag i siste mens var 14 september, så det må da være alt for tidlig å tolke dette som symptomer? Er helt sikker på at tanta kommer som den pleier, sikkert bare litt ugrei i magen om dagen...
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 tja jeg fikk symtomer dagen etter besfruktning jeg så haha.....!!!! går nok an :=) off nå driter jeg meg ut her også haha sikkert ingen som tror at det er mulig:=)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Sist så merket jeg det så å si med engang egget var befruktet ...så er mulig det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå