Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har 10 dager til termin, og vet jeg bør pakke bagen..men kommer ikke igang.. Bare lurer..vi vet jo alle hva denne bør inneholde, lister finnes overalt, men har noen av dere, som meg, vært så sløve at fødselen har begynt uten at bagen har vært klar? Måtte dere bare reise uten, eller rasket dere sammen noe i det dere sparng ut dørene?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg fikk datteren min åtte dager før tiden, og man pleier å få litt tid til å pakke, hvis en da ikke får en styrt fødsel. Men det er jo lurt å ha en bag sånn halveis ferdig og så heller ta de siste tingene når fødslen er i gang
betty74 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Fødte i uke 38 sist og bagen var ikke på langt nær klar da riene begynte. Men riene startet rundt 1700 og vi dro ikke på sykehuset før midnatt, så min erfaring er at man rekker å pakke med seg det viktigste uansett. Noe kan man jo ikke pakke ned før i siste liten heller fordi man bruker det daglig. Det kan uansett være greit å ha klar en liste over hva du har tenkt til å ha med deg slik at du ikke glemmer ting som er viktige for deg. Denne gangen er bagen pakket nå ( 14 dager til termin) med en liste øverst med ting jeg må huske å ta med rett før vi drar. Så lenge du har med deg helsekort, mobil, fotoapparat og toalettmappe, klarer du deg nok... og det kan du raske med deg i siste liten. Hvis du ikke bor så langt fra sykehuset, kan jo mannen din hente det mest nødvendige som du kanskje har glemt når barnet er født og du er på barsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå