L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Magen er sååå stram. Har lagt ut magebilde uke 41(6 dg overtid) og det er TUNGT nå Andre som har bilder??
Amanda- Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 jeg har bilder på digital kamera.. men vet ikke hvor det er... men jeg er 35+3 da...må vente til mannen er våken så kan eg ligge de ut=) har du vokst mye de siste ukene? så at du hadde vokst altså men hva føler du selv?
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 shit -der var d mage ja ) har nesten ingenting jeg... ingen som tror på at jeg har termin idag, av folk som kke kjenner meg asså... senest igår var d ei som trudde jeg gikk i 5 måned ca... ;o) rart... men har lagt på meg myyyye ellers da ;o) sku ønske alt var konsentrert på magen... ;o) flotte bilder du hadde, håper bebissem din snart kommer ut =))
prins,prinsesse& et nurk Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 hei du=) prøv å spise sterk taco,det gjorde jeg når jeg skulle ha nr 2. dagen etter kom riene,og min lille prinsesse kom 4 dager før terminen. det er jo da ikke sikkert at det var det som hjalp på men det går an å prøve. lykke til=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 ja her er det mage ja:) hele 104 cm:) hehe. Merker at magen har vokst en del nå mot slutten ja! Har prøvd disse føde pizzaene, sex og sterk taco... Men kanskje jeg må prøve en runde til i dag med taco;) hehe. Snakka med jm i dag, og skulle snakke med føden i kveld. Hvis de har tid skulle de ta modnings akupunktur:) Kanskje det har effekt sammens med en god dose tacos;)
Fløffy Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Japp, ser ut som du er klar til å sprekke! Men nå må den jo komme ganske snart, da!?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 ja tror du ikke det fløffy?=) Håper det, men blir like suffa hver dag når det ikke skjer noe!
Athina' Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Du har jo sånn perfekt mage da! :-) Men jeg ble skremt av cm rundt magen din for jeg er 107 cm nå i uke 26+5. Nå ble jeg enda mer lei og sliten hehe Men den ligger fortsatt høyt hos deg, så det kan jo drøye litt :-) Du verden jeg flink til å trøste hehe
Kristin* Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Fin mage har du :-) Har lagt ut et mage bilde jeg også nå, tatt for 3 dager siden ( var da 3 dager på overtid ). Ja, det føles som om jeg skal sprekke jeg også :-) Skal prøve fet mat i dag jeg, siden jeg har prøvd alt annet. Skal ha knorter til middag ( makaroni, kjøttdeig, skinke og bacon surret sammen)
petrus Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Flott mage... Jeg har bare den tro at babyen kommer ikke før den er klar uansett hva vi prøver av alle kjærringråd å slikt, så jeg lar det gå naturensgang.. Selv om jeg skulle ønske jeg var ferdig nå... Måtte måle magen min jeg også nå, har ikke gjort det før.. Den var ca. 120 cm og jeg har 9 dager igjen til termin... å den ligger laaaaangt nede... føles ut som om at babyen ligger i fanget mitt... Har tro på at jeg skal føde i løpet av weekende, så her krysser vi fingrer.. Lykke til!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2007 kristin: kunne ikke se noen bilder på deg! Vil veldig gjerne se:) Ja magen har ikke sunket det grann, selv om hodet er festet... Så kan enda dra ut i tid ja:( hehe... Når det gjelder kjærringråd og sånn så syns jeg det er OK tidsfordriv liksom:) hehe. Har prøvd de fleste, sex er vel det som jeg har merket mest. Får skikkelig mens smerter i rygg og mage etterpå, men det blir med det liksom! De andre tingene har jeg virkelig ikke merket noen effekt av!
Kristin* Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 hmmm, har lagt det ut på mine album ( ligger bare ett bilde der....) Men har ikke gjort det før, så er ikke sikkert jeg fikk det til da. Skal vel ikke være så hokkus pokkus men... Ser du det nå da?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. oktober 2007 prøvde å se inne på våre album, men det var så utrolig mange som hadde album med navnet kristin:) Litt vanskelig å vite hvem som var du:=)
Kristin* Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Men hvis du klikker på nicket mitt da, ligger ikke bilde der da? Trodde det jeg. Det er jo der dine bilder ligger...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2007 der ja:=) hehe. Så faktisk dette bilde inne på våre album , men var som sagt usikker på om det var deg:) Flott mage du har;)
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 syns du hadde fiiiiiiin mage jeg ) ligner faktisk på min - har kulerund fotballmage KUN fremover.. men venter jente da - til alles store overraskelse.. ikke akkurat jentemage det der da ) lykke til - det skjer nok snart vettu! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 oi så mye magen hadde vokst bare fra 4 dager før til 6 dager over... vokser de så ...mye på slutten... hadde håpt magen ikke sku bli så mye større hehe....med tanke på at strekk merker kan komme de siste dagene ,,,litt kjipt det da
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 3. oktober 2007 ja den har vokst en del... Håper enda at strekk merkene skal holde seg unna, men det gjenstår å se:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå