Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Her gikk det i vann til hvert måltid. Men syns så synd å han da vi sitter ved frokosten å drikker både te og juice. Så vi blander ut elejuice med vann som han får til brødskiven sin. Til grøten ved lunchtider får han vann. TIl middag får han juice. og til kveldsmat får han juice eller vann. Spørs hva han spiser. Vann til grøt, juice til brødmat. Han er 8 mndr. Hvor gammel er deres barn og hvordan ordning har dere til mat og drikke?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 HI: Jeg hadde absolutt gitt deg jeg og, men han vil ikke ha det. Ikke vil han ha mm på flaske eller kopp heller, så pumping er bortkastet. Han vil kun ha puppen. Og vi har prøvd alle typer mme, men nekter alt av det og flasker. Så derfor så får ikke han noe melk til måltidene....:/
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Hadde heller gitt saft beregnet på babyer enn juice. Tenk på all den syren og den nye lille magen og nye tenner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Kun vann.. Ser ikke noe poeng i å gi noe annet så lenge han liker vann..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 HI: ja, nå har det seg sånn at jeg bruker den til 12 mndr. OGså har helsesøs sagt at vi kan bruke juice, men blander 50-50 med vann. Så vi gir iikke rein juice nei. Og det går mest i eple, ikke appelsin. Så du har rett i det anonym:) Det er ikke bra for mage og tenner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå