MathildeC Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Vi begynte med en slags fleece-koseklut for et par uker siden og jenta eeeeelsker den. Gnir og gnukker seg inntil, er helt salig. Hun er 2,5 mnd naa. Men vi toer bare bruke den paa dagtid naar hun dupper i vogna her nede i stua. I tilfelle hun faar den oppaa hodet. Den er jo ganske lett da, men kan kanskje kvele henne fordet? Saa vi bruker den overhodet ikke om natten. Hva gjoer dere andre, kun dagtid eller? Er det noen alder hvor det er tryggere at de faar ha den med i senga?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Vi har brukt koseklut fra ca to måneder trur jeg. Hver gang han sover. Når han ligger i vogna legger vi den faktsik på ansiktet hans. (NOen som vil skyte meg???) Han koser seg best med den helt oppå nesa. Trur det skal litt mer til for å kveles. Han koser jo selv nesa inni den.
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 når vesla mi sover på dagtid, får hun ullteppet over nesa. syns det er så deilig, og sovner på flekken. hun begynner jo å bli så sterk at hun tar hodet vekk om noe er ubehagelig osv. men jeg må innrømme at jeg alltid har et ekstra øre eller øye på henne uansett jeg da, for pusting.;-)
Marolla Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis mitt lille troll ikke får ha kluten, så drar hun dyna over hodet. Så heller en tynn klut enn dyna/teppet
jentegutt&gutt Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Alle mine 3 unger har hatt kose-teppe, og alle likte/ liker å ha teppe over ansiktet/nesen. Denne gangen har jeg vært smart og kjøpt 2 like.... ANBEFALES.... har ikke tall på alle de gangen vi måtte hurtigvaske og tørke kosetepper slik at ungene kunne få sove... så løp og kjøp et reserve!!
Mamma til to tette Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Vi har også kjøpt to stk, han eeeeeelsker kosekaninkluten sin. Og ligger med den oppå hodet eller med fjeset trykket inn i den. Men nå er han 6 mnd og har null problemer med å fjerne den skulle han ønske. Tror ikke det er noe farlig, gutten vår likte ihvertfall å trykke hodet helt inn i skinnet på vognen fra tidlig alder
fox`y Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 min lillegutt har en flannelsklut som han drar over hodet selv..han er strax 3 mnd.. han må ha den over ansiktet virker d som for vist jeg tar den vekk,vokner han å skriker.. er vell trygghet i den kosen da sikkert som gjør d.. elsker å kose me kluten sin han... når han sover i senga på dagtid er jeg inn å sjekker så ofte at d tror jeg går greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå