Gå til innhold

Noen som har vært i Tyrkia??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du anbefale et sted som egner seg for familie på 4 med sønner som da vil være 13 år og 2,5 år. Blir ca. Juli til neste år vi skal dra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i tyrkia i mai.. men lillesnupp som da var 5 mnd.. Jeg var et sted som het Mahmutlar.. like ved alanya.. masete og forferdelig sted! Så .. IKKE dra dit iallefall... ;)

Skrevet

Vi kom akkurat fra Side i Tyrkia, anbefales. Men ikke i juli/august. Da er det høysesong og i snitt 45 grader. Man kan ikke gå barfot noen steder, og luftfuktigheten er ekstrem. Så jeg anbefaler Tyrkia på det sterkeste men bare mellom september og juni.

Skrevet

Alanya er en fin plass og dra:)

Skrevet

Burde ikke uttale meg siden jeg ikke har vært der men bestevenninna mi var der og sa de tyrkerne var slitsomme...Mannfolka prøvde å kjøpe henne og salgsfolka ved butikkene var grusomt irriterende...

Skrevet

Akkurat det tror jeg kommer veldig an på, både hvor og når (på døgnet), og hvordan man ter seg. Om man unngår de hovedgatene hvor folk er veldig på, er høflig men avvisende og ikke raver rundt i gatene i miniskjørt etter mørkets frembrudd så er man ganske trygg på å slippe både selgere og innpåslitne mannfolk. Og drar man på familieferie er vel ikke det siste aktuellt uansett.

Det man derimot kan oppleve er at tyrkere er langt mer glad i unger enn vi er vant med. De kan ta unger ut av armene på foreldre bare for å leke eller kysse dem, komme med små gaver, tilby barnepass ut av det blå osv. Uvant, men sjarmerende.

Skrevet

jeg har og vært i side og det er den fineste plassen på jord. Superbarnevennlige strender, og trivelige folk. Men ikke dra dit i juli/august som hun over her sier.

Skrevet

Hun var sammen mor, far og søsteren sin. Hun går ikke lettkledd i miniskjørt nei.

Skrevet

Var der for endel år siden.Aldri mer =0( Veldig pent men sååå masete. Var jo værre enn Kina =0(

Skrevet

Var i Marmaris for noen år siden. Veldig fint der da, mye mas av selgere OG veeeldig varmt. Vi hadde 40-45 grader hver dag, så jeg ville heller reist ett annet sted når du har så små barn.

Skrevet

kom hjem fra tyrkia for 3 dager siden,vi reiste med en på 4 mnd å en på 7 år... gå inn på www.nazar.no å se... vi var kjempe fornøyd å skal tilbake neste år...

Skrevet

Tusen takk for svar. Ser det er varmt i Tyrkia i Juli, er det noen steder i Tyrkia det er er mindre varmt eller er det likt over alt?

Vi har ikke noe valg, men må reise i Juli pga. skolefri og bhg. stengt.

Skrevet

Kom akkuart hjem fra Mamuthlar i Tyrkia og opplevde stedet som kjempestille og rolig. Ikke noe mas noe sted. Kjempekjet der altså. Det er litt mas inne i Alanya og i Bazarområdet, men det kan man da fint unngå om man ikke liker det. Dessuten er det bare å si nejtakk, jeg skal ikke ha noe..og smile så går det fint. :)

Er nok veldig varmt der i Juli ja. Var over 30 grader der nå i slutten av September.

Skrevet

Side er flott. Fin stand i ganavstand fra hele byen. Marmari er mye mer bråkete og stor med mas og dårlige stender. Har vært flere ganger i beg av august. Varmt, men bare deilig. Ikke sånn veldig hete, men er jo på stnaden og da er det bare deilig med litt over 30 og lett bris. Vi kommer til å resie til Side nå som vi har barn. Har også vært i Alanya og Kusadasi og forterkker fortsatt Side med barn. Rolig og koselig og praktisk

Skrevet

Vi kom hjem for en uke siden, fra Side,. Var på Pegasos World, gå på Nazar.no. Et all inclusive hotell, var utrolig fint der, for alle aldre. Vi reiste med en på 9 mnd., 5 og 9 år. Det er sånn som du ser på nettet der, ble så positivt overrasket, så dit drar vi tilbake, men neste gang må vi nok ha 2 uker,,,, :)

Var på Green Garden,Alanya med Saga for 2 år siden, der også var det kjempefint,for voksne og barn. Begge steder anbefales.

Skrevet

kan bare skrive under på at i Side er det helt fantastisk =)

*drømmer seg tilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...