Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Noen som vet om det er farlig/skadelig for fosteret å ta pananodil zapp?
Fløffy Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke helt bra, særlig ikke i 1. og 3. trimester, men det er ikke bra for fosteret om du får høy feber (hvis det er derfor du skal ta det) Tror kanskje ikke at 1 eneste pille gjør noe, men gjentatt bruk er nok ikke bra (det er min mening, da)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Har hatt en forferdelig hodpine i flere dager, har ikke fått sove eller noe ting. Liker ikke å ta noen piller i det hele tatt, men tok en i går- er i uke 32. Ringte legevakta for å spørre det var jo opptatt, holdt linjen i 40 min, da gadd jeg ikke mere. Så jeg tok en pille, bare lurte på effekten det har på fosteret
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Inneholder ikke Panodil paracetamol? Det er såvidt jeg vet det samme som i Paracet, og Paracet er jo "lov", iallfall i små mengder. (Sier jeg uten å ha noe som helst helsefaglig bakgrunn)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Hodepine kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Ta kontake med legen og lever en urinprøve. VIKTIG !
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Har gjort det og ble tatt bl.prøver av i går på kontrollen. Får svar i morgen
Løven & lurven Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Fikk beskjed av legevakta når venninna mi var gravid og hadde feber at hun kunne ta 1 paracet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå