Mamma på heltid Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei alle ammende, Jeg er ikke så veldig glad i å blotte puppene når jeg ammer ute blant folk. Søkte litt på nettet for å se om det fantes noe som jeg enkelt kunne ha med meg som kunne dekke til puppen. Jeg fant noe som heter ammesjal på en webside (Kvinneverden). Dette ser ut som et genialt enkelt produkt. I følge websiden tar man det rundt halsen og så har det en bøyle på toppen som gjør at man kan se ned på barnet. Dette må jeg bestille. Tenkte jeg skulle nevne dette siden jeg vet det er andre som heller ikke er så fonøyd med å blotte seg for gud og hvermann
nick_353161 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Dette kunne jeg ha hatt bruk for. Sønnen min var så lett å distrahere. Han slapp jo taket hele tiden og da satt jeg der og viste meg frem. :-) Og jeg må innrømme at det ikke alltid føltes like bra. Det er utrolig hvordan noen føler at de bare kan stirre i vei. Denne er verdt å titte på. http://s61.photobucket.com/albums/h6...uppduvilha.flv
nick_353161 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Denne linken fungerte dessverre ikke. Det var en morsom liten ammesnutt fra Melonas.
Leona* Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Googla litt og fant denne: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/4376
Mor til to små Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 En venninne av meg har et sjal som dette og er storfornøyd. Både med hensyn på at hun selv slipper å knote for å skjule brystet, men mest av alt fordi barnet hennes roer seg så godt under ammesjalet. Og er beskyttet mot sol og vind. Hun kjøpte sitt på kvinneverden.no
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 ser ut som en pose, hvordan funker det?
1104 Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har akkuratt kjøpt et sånt sjal på kvinneverden og er kjempefornøyd!!! Det fungerer som et forkle som man knyter rundt halsen. Ammesjalet har en bøyle sånn at man alltid kan titte ned på babyen. Jeg kan absolutt anbefale dette ammesjalet. Har det alltid med meg og kan amme hvor som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå