Gå til innhold

føler meg ikke gravid lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i 15 uke nå og føler meg ikke gravid lenger... kvalmen har gått over og kjenner liksom ingenting,,, ser jo at magen vokser men føles likevel ikke rett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være vanlig at kvalmen går over etter de første tre månedene. Alt er sikkert helt i orden selv om du ikke føler deg gravid lenger. Men hvis du er veldig usikker kan du kanskje snakke med jordmor?

Skrevet

Helt normalt å føle det sånn, er akkurat ferdig med den tiden selv. Men føler fortsatt meg litt tom utenom at jeg begynner og bli ganske stor tross at jeg bare er 18 uker på vei.

Skal til UL om 1 uke og det føler jeg blir godt, for en sånn dø periode er helt normalt hos alle tror jeg. Bare sånn det er..........blir liv etterhvert så ikke bekymre deg.

Isåfall om du ikke klarer å slå deg til ro med det så prøv å kom deg til jordmor f.eks så kan jo du få høre hjertet kanskje, vil sikkert gjøre det litt bedre vil jeg tro.

Lykke til isåfall............

Skrevet

jeg hadde kvalmen med meg på ultralyd i uke 18. Allikevel følte jeg meg ganske "tom". det var godt å komme på ultralyd bare for å se at det virkelig v ar noe der inne:)

Det virker som at det er en ganske vanlig følelse akuratt de ukene før ultralyd altså.

Du er helt klart gravid:)

mens du venter på UL kan du jo gå til helstestasjonen og få høre hjertelyden evt:)

Skrevet

Synes du heller skal feire at kvalm,en har gått over jeg...hihi.

DET har jeg feiret hver eneste dag siden den slapp!

Skrevet

Hatt det slik jeg også.Bare prøv å nyt at du ikke har noen plager, det kommer sikkert dager siden igjen hvor vi vil tenke det hvar godt å ikke merke noe spesielt. Har hatt lite symtomer uten om magen som vokser i lengre tid. Stor koser meg men gleder meg jo til sparkene kommer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...