Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 nå sitter jeg her og ser på klokka om en halvtime blir min kjære venninne kjørt ned på operasjonsbordet... hun skal ta keisersnitt om en halvtime... å jeg gleder meg sånn.. er så spent på om det blir gutt eller jente... så nå sitter jeg her da og venter og venter...
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Oj. Det skjønner jeg godt at du er spent da ja Ønsker din venninne masse lykke til. Vil tro hun er rett rundt hjørnet for å bli mamma nå.....Hjelp! Ellers går sikkert ks helt glatt... Har selv hatt det, og var sprek og fin igjen bare etter noen timer. Klart sliten og noe vondt, men ellers i tipp topp form Si i fra når du har hørt noe da Åhhhh. Jeg vil også ha en baby til NÅ!! Men, må vel bli gravid først
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 ja jeg venter og venter... det er 2 gangen hun tar det.. hun nektet å føde vanlig denne gangen pga sist gang når hun lå i 0ver 30 timer med rier og ikke fikk større åpning en 4 centimeter.... så det endte jo med keisersnitt til slutt... ja jeg og vil ha baby... snufs snufs:) hvordan ligger du ann i syklusen da?
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Høres jo nesten ut som meg det da....... Jeg gikk i 4 jævla døgn med rier på 10 min mellomrom og innimellom oftere. Liiiiit sliten da jeg endelig fikk komme på sykehuset kan du si. Fikk epidural med en gang, uten å spørre, for å slappe av litt (vannet ble også tatt på sykehuset, uten at noe mer skjedde.......), og etter 13 timer og fortsatt mellom 3-4 cm åpning, ble det hastesnitt. Ikke fordi vi var dårlige noen av oss, men fordi det aldri ble noe fremgang. Så om jeg føder vaginalt eller med ks neste gang, får tiden vise. Skal i hvert fall ikke være så "dum" å bare gå å vente, men heller slå i bordet, og kreve, kreve, kreve med en gang He, he. Ellers har nesten tanta akkurat dratt..... og jeg er vel på dag 6 i syklusen.. Altså enda noen dager til el. Skal prøve akupuntur til uka, så det blir spennende. Er for øvrig i min 15. pp og LEI.... Har du noen fra før? Lykke til!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 hun fikk ei lta jente... 3120 gram:) nei jeg har ingen fra før... har gått uten p piller i nesten to år nå... men ingenting skjer.. men nå er vi igang med prøvinga... jeg er på dag..15 i syklusen.. har 28 dagers syklus så nå er jeg spent... hehe
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Oj, så koselig. Ei lita snuppe Gratulere så mye fra Dib-damene Ønsker deg masse lykke til, og håper det blir din tur ganske så snart Bra du har stabil syklus, så skal du se en liten spire tar plass snart! Lykke til!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 takk for d.. ønsker deg oxo masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå