Gå til innhold

Ammesjal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg er ikke så komfortabel med å sitte å blotte puppen når jeg er på cafebesøk o.l. Søkte litt på nettet og fant noe som het ammesjal på på en webside (kvinneverden). Sjalet dekker både meg og barnet får litt beskyttelse mot omverden i følge websiden. Dette ser jo genialt ut. Tenkte jeg skulle nevne det for andre som ikke liker å blotte seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening er et ammesjal til god bruk i noen situasjoner hvor man føler seg beklemt. F.eks hvis man sitter på en trang kafe.

Og etterhvert som barnet blir eldre er det jo en kjensgjerning at det er morsomt å følge med på alt mulig annet. Og det er ikke bare gøy å sitte der med puppen ute.

Jeg har hørt om mødre som holder seg mer inne fordi barnet bare skal se på andre ting og de ikke orker å amme offentlig. Da er jo et ammesjal et godt hjelpemiddel i de situasjonene slik at man faktisk kommer seg ut litt oftere.

Se forøvrig denne, veldig morsom:

http://s61.photobucket.com/albums/h6...uppduvilha.flv

Skrevet

Jeg har sett dette sjøl i bruk her i USA, det er jo genialt enkelt.

Snakket med mammaen som brukte det, hun anbefalte det på det sterkeste, ungen hennes ville ellers ikke roe seg og amme ute på tur.

Skrevet

Her er en link som fungerer bedre:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/4376

Jeg har også en venninne som bruker dette og hun sier at datteren hennes får en mye roligere og lunere ammestund når de er ute. Sjalet beskytter jo mot lys og vind også.

Skrevet

Disse sjalene så jo veldig fine ut. Man skal jo visstnok kunne bruke bæresjal også til amming, men jeg har ikke noe tro på at det er noe praktisk etterhvert som barnet blir litt større?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...