Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå lurer jeg på en ting som sikkert mange andre har lurt på før meg :) Det er 5 måneder siden jeg sluttet med p pillen og siden da har jeg og samboeren prøvd å bli gravide. Men det funker ikke! :( Samboeren min tror nå enten at han er steril( selv om han har produsert før, med en annen jente) eller at jeg har hatt klamydia uten å vite om det, og at jeg har blitt steril...Vi er 26 og 24, så jeg syns det høres litt rart ut å bli steril i så ung alder? Så nå lurer jeg på, hvordan får jeg samboeren til å skjønne at sånne ting kan ta tid? Er veldig frustrerende, siden jeg føler at det er min feil... Jeg har for 6 år siden tatt abort, det kan ikke ha noe med det å gjøre? Skal forøvrig til legen på mandag, så jeg får vel forhåpentligvis svar der også. Men greit å se om det er noen her som er i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Slike ting kan ta tid uten at det trenger å være noe galt med noen av dere :)

Er nok litt tidlig å tenke på om man kan være steril..men det kan sjekkes hvis dere vil ha det momentet ut av verden..

Psyken kan også spille en noen puss en gang i blandt, så hvis en tenker mye på akkurat det å bli gravid så sier enkelte at man tenker det "bort".

Bare prøve å slappe av - og se hva som skjer.

Siden du nå også skal til legen, så hør om han ikke kan sende deg videre evt etterhvert hvis det ikke skjer noe..

Er i 5 pp jeg også nå, etter en MA i april - så ting tar tid..

Vet ikke om det var svar på det du lurer på men..

Skrevet

Hei og takk for svar! Ja, jeg vet egentlig at det ikke er noe feil med noen av oss,men når han er så sikker på at det er det, blir jeg jo litt usikker. :) Ja, jeg tenker på det nesten hele tiden, klarer ikke å la være.. :) Vil så gjerne bli gravid NÅ! hehe.. Vi har jo sex 2 -3 ganger hver eneste dag, så jeg syns egentlig det er litt merkelig at det ikke har skjedd noe enda...

Men men, skal prøve å slappe litt mer av og bare ta det som det kommer, ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...