Gå til innhold

Hvor mye sparer dere i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sparer

400 til meg

400 til samboer

300 til sønnen vår

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sparer 200 til sønnen vår + litt på sparebøssa innimellom om vi har noe i lommeboka.

Sambo sparer 1000 kr.Men kan brukes til felles ting og det da.

Jeg har ikke mere å spare for pr i dag.

Skrevet

Vi setter omtrent alle pengene fra lønningene inn på sparekonto.. Så fører vi derfra og til regningskonto når vi skal betale regninger..

Har enda ikke fått somla oss til å opprette konto til junior, men han får alle småpengene til gubben på sparebøsse..

Skrevet

Sparer 450 te snupp, 250 går inn på konto vi ha starta te ho.

Skrevet

Vesla får inn litt penger på kontoen sin som vi har oppretta, og så legger vi av litt penger utenom som går til litt av hvert hun trenger.

Skrevet

Prøver å legge av 1000 hver mnd. Mini får innput av små penger på sparegrisen mange ganger i uken, så rundt 2-300 pr. mnd til han.

Skrevet

Vi setter inn 3000 kr i ulike fond hver måned. Både mini og tuppa fikk et fond i dåpsgave fra besteforeldrene på 10.000 kr som står og godgjør seg. Vi sparer ingenting til barna, men det vi sparer vil jo komme barna til gode også:-)

Skrevet

Sparer 1250 på bsu både jeg og mannen.

Barnetrygda går på guttens konto.

Og så sparer jeg 3000 på en "nødskonto" til meg,bare for at jeg har råd og vi bor i leilighet ,men det blir bare denne mnd her så flytter vi inn i nytt hus,setter vekk emer innimellom,satte nettopp bort 10.000 ekstra,men nå er det fordi vi bor billig og jeg ellers hadde vaset dem bort,så det blir nok ikke så mange kronene å spare fra neste mnd av,men da er det greit og ha noe i bakhånd.

Skrevet

Vi sparer ingenting, men har en god sum i diverse fond. Stort sett fond med høy risiko, så avkastningen kan være stor og man kan også risikere å gå i tap. Slik det ser ut er det den beste måten for oss å "spare" penger.

Skrevet

Jeg sparer

1500 på høyrente konto og 500 til prinsessen

Skrevet

1200 på bsu, 2000 i fond og barnetrygden på høyrentekonto

Skrevet

Vi legger av ca 5000-7000 kr hver mnd på forskjellige sparekontoer.

Skrevet

Vi sparer 200 til hver av ungene ( pluss at de fikk en del til daapen) og ca 5000 til oss selv.

Vi har det ganske bra naa ettersom vi bor i utlandet og ikke skatter,leier ut hus hjemme osv saa vi burde aknskje spart mer. Men det jo kun mannen som jobber da.

Skrevet

500,- inn på guttens konto

Gjennomsnitt 6000,- på høyrentekonto

Skrevet

Uff, sparer ikke så mye vi, kun barnetrygda som går inn på gutten vår sin konto.

Men når jeg begynner å jobbe igjen så begynner vi sikkert å spare for da blir min inntekt betydelig bedre contra hva jeg får i perm.penger..

Men vi kunne heeelt sikkert spart nå også, men vi vil heller leve livet og ikke spinke og spare på ting..Kjøper det vi har lyst på av mat, klær og ting & tang til gutten vår...

Det skal sies at vi passer på at vi ALDRI er blakke da..Har alltid penger på sparekonto til uforutsigbare regninger...

Skrevet

Varierer veldig. Setter av en fast sum til regninger hver mnd, og det blir penger til overs hver mnd. Noen mnd 5-6000,-, andre mnd et par tusen.

Skrevet

1000 til ferie

1000 til oss

1000 til Anniken

1000 til uforutsette regninger

500 på BSU

Har egen regningskonto i skandiabanken. der kan man opprette 10 forskjellige kontoer, og jeg har faste trekk til disse kontoene hver måned, slik at det alltid er penger til regninger som ikke kommer hver mnd. Har f.eks konto som heter årsavgift, strøm osv. veldig greit system!

Jeg betaler alle regninger hver måned utenom billån, billån, mat og diverse går fra sambos lønn. hvis det er noe til overs fra min konto etter at alle de faste trekkene til regningskontoen er gått, settes dette inn på en av sparekontoene hvis det ikke er noe spesielt vi trenger penger til.

Skrevet

Jøss, så flinke alle er (eller rike...) Eller kanskje bare de som sparer som har svar.

Vi sparer ingenting vi....kontoene er støvsugd når lønningsdagen kommer, dessverre.

Vi er helt nyetablert med 2,4 mill i lån - så her går alt med til livsopphold, også barnetrygden.

Skrevet

Samme her, Bratsj. Eller akkurat nå er vi griseheldige og betaler en latterlig liten sum i leie til svigers, så da får vi jo seff spart litt, men vi tar over leieligheten vår neste år, med alt det innebærer, da blir det nok ikke mye penger til overs! Med samboer som er under utdanning og jeg som ikke får begynt før han er ferdig... Hehe. Men alt går:)

Skrevet

Nedbetaling på huslån er jo sparing, så jeg vil jo si dere sparer en hel del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...