Mamma med to søte små Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Er det vanlig at temperaturen i kroppen stiger når mensen skulle vært her, men en er gravid? Merker jo alltid når mensen kommer, men den kommer jo ikke.... Mensen skulle vært her på mandag, men har ikke sett noe til den ennå (heldigvis). Men de to siste nettene har jeg vært så varm og klam. Testet nettopp negativ. Jeg var gravid i sommer, som endte i en SA. Da testet jeg positiv på dag 34. Denne gang vil det si nå på søndag. Er det vanlig å teste positiv så seint? Har en syklus på 28. Ble litt rotete dette her, men skjønner jo ingenting. Går å venter på mensen (eller, helst ikke), men den kommer ikke. Håper på svar.
Giinaღ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Nei jeg vet ikke det. MEN jeg har IKM nå og er sååå varm og klam om natta + stikkinger i siden så jeg HÅPER da virkelig at dette kan være symptom på en spire :) Tok forresten negativ test på søndag, men tar den med en klipe salt jeg. Hører om så mange som ikke tester positivt før lenge etter IKM....
nr2-imagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Det er ofte man tester negativt sent.. Viss man produserer lite hcg så viser det sent på tesene! jeg er på dag 41 og har fortsatt et håp...
Mamma med to søte små Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Nå er jeg 3 dager over IKM, fortsatt ingen mens. Men kun negativ test... xxxx alt for at det er en liten spire som ikke vil vise seg på testen helt ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå