Blomsterenglene Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Feber i 38,4.. Det har hvert det meste hittil.. tredje dagen med feber i dag. han snørrer og hoster stygt.. Og spiser omtrent ingenting! Og er super grinete..! Bør jeg ringe legen i dag og be dem sjekke han? Er så trist når han er syk.. og har grini fra 6 til nå, og nå sover han igjen!! Stakkar.. får så vondt av han..
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Kan jo ringe legen og sjekke, men det er sannsynligvis bare et virus. Ikke gøy når de små er syke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå