Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Dette har jeg aldri turt å fortelle noen. Da jeg var liten og ungdom, dvs bodde hjemme hadde jeg en del ekle opplevelser. Hver gang vi var på ferie og mine foreldre trodde jeg hadde sovnet, hadde de sex. Vi hadde camping vogn, som vi kunne campe i opptil to uker om gangen. Det var snarere unntaket enn regelen at de ikke hadde seg på kvelden. Hotellrom med ekstra seng, samme marerittet. Nå sover hun, hvisket de og satte i gang. Jeg måtte høre på HØYLYTT stønning. det knirket i senger og vegger. De hadde virkelig heftig sex der. Moren min skrek ut sine orgasmer som kom i serier.De snakket også mye sex mens de holdt på.Jeg har store traumer pga dette. Har ingen jeg tør å prate med. Aller minst mine foreldre Er det jeg som overreagerer eller har jeg rett til å være bitter. Føler meg så alene om å ha opplev dette
Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 ALT som hittil har gått galt i livet ditt (og det er vel ikke lite) kan trolig spores tilbake til denne grufulle opplevelsen. Stakkars barn som fikk sin rene sjel besudlet av foreldrenes kåtskap, æææææsj! Kontakt psykolog nå!!
___ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Det r da ikke noe galt i at foreldre har sex. Jeg syntes bestandig det var hyggelig å vite jeg. Kan da ikke være noe å være bitter for i hvertfal. Hva skulle foreldrene dine gjort da? Kastet deg ut? Droppet sex i alle ferier? Bli voksen. Foreldre har sex. Det har besteforeldre også.
supergyda Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Du er voksen, men du tenker fortsatt på det som om du var barn. Kan du snu på tankene dine og for eksempel tenke: "Ja, det var ekkelt da. De kunne godt ha vært mer diskrete, og det vil jeg være i forhold til mine barn. Men som voksen vet jeg at også foreldre har sex, og at et godt sexliv er viktig for forholdet. Så selv om det er flaut, er det faktisk også en god ting"
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Skjønner det veldig godt. Enkelte ting skal barn være spart for. At foreldrene dine hadde et bra sexliv er jo flott, men å tvinge de delene av livet sitt på sine barn på den måten er jo helt uakseptabelt - de burde skjønt at dette kunne du våkne av og at det ville være svært ubehagelig og ekkelt for deg å være vine til. Det må jo gjøre noe med forholdet til foreldrene dine? At du er bitter det skjønner jeg. Det finnes mange måter å begå overgrep på, selv om det sikkert ikke var tilsiktet.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Dere vet ikke hvor traumatisk det er... det høres banalt ut, men det er lett å si om man ikke har opplevd det selv
M by M Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Skjønner godt at det var en kjip opplevelse jeg. En ting er om man såvidt hører det gjennom veggen, men om man er i samme rom og de ikke engang var stille, så skjønner jeg at det må ha vært skikkelig ekkelt. Klart man ligger og later som man sover til det hele er over som liten. Men...det er vel kanskje ikke så mye å gjøre med saken nå. Tror jeg bare hadde forsøkt å tenke at det er bra at de hadde et sexliv til tross for at de hadde barn. For mange er det et lim i et forhold og at de var glad i hverandre er jo veldig bra det.
KaMa Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Stakkars... Jeg føler oppriktig med deg. Har overhørt noen samleier i mitt liv, grunnet billig kåk med papirvegger inn til naboen. Ikke noe festlig uansett. Og hadde det vært familiemedlemmer, som i foreldregenerasjonen, ja da tror jeg at jeg hadde lirket ut trommehinnen med tilbehør. Syns dine foreldre har vært direkte ufine og kjipe. De burde da vitterlig skjønne at man ikke har høylytt sex med barn (eller noen andre) til stedet. Hadde det vært mine, så hadde jeg nok sagt det til dem en eller annen gang... Jo, jøss da, fint at folk i alle aldre puler og at det er bra for forholdet osv, men enkelte ting trenger man ikke å dytte på andre og aller minst barn. Syns ikke det er rart at du er traumatisert.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skjønner godt at du er bitter! Jeg har også opplevd nesten det samme, vi var på ferie og jeg lå i samme seng som mamma og pappa. De trodde jeg sov, de var full og hadde seg, og det er nok noe av det værste jeg har opplevd!! Blir forbanna den dag idag. Kan jo se annerledes på det nå når jeg er voksen, herregud, jeg og min samboer har jo sex selv om vi har barn, men ALDRI høylydt med barn på rommet eller i samme seng... Aldri! Har fortalt det til min mor, sa at dere trodde nok at jeg sov, men gjorde jo ikke det. Hun ble ganske flau og syns det var litt dumt. Ikke var mine foreldre særlig glad i hverandre heller, bare fyllapuling! Skikkelig ekkelt, alstå! Forstår deg godt og hadde tatt det opp. Ikke til diskusjon, men bare sagt at du fikk det med deg og det var ekkelt. Så kan moren din få tenke litt på det!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 jeg forstår deg jeg også.. har opplevd det samme. ligget i samme seng med mor min og partner og "sovet".. kjenner jeg blir forbanna og kvalmen når jeg tenker på det.
Den drygaste Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tok foreldrene mine titt og ofte på fersken i de verste stillingene, det var skikkelig ekkelt der og da men i ettertid har jeg tenkt at de er jo glad i hverandre og man slutter jo ikke å ha sex etter man får barn! selv om man er kjempeforsiktig så kan det skje at man blir fersket.. men det er min stilling til det,men selvsagt er alle forskjellig!
Den drygaste Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 nei det er sant.. det er veldig hensynsløst.. jeg vet om en mor som faktisk hadde sex på sofaen med en ukjent gubbe mens datteren var der! hun gikk vel i andre klasse eller noe.. heldigvis mistet moren foreldreretten, og den stakkars jenten fikk endelig komme til faren sin.. men det tragiske er at like etter fant hun faren død på sofaen.. så nå bor hun hos besteforeldrene og moren prøver febrilsk å få datteren tilbake.
Den drygaste Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 Ja hun snakket ikke i begynnelsen, og når hun endelig var begynt å åpne seg for folk så skjer dette med faren.. den eneste tryggheten hun hadde.. det er rett og slett tragiskt!
Den drygaste Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 Ja vi traff henne nå nylig på butikken og hilste på henne og spurte hvordan det gikk, hun ser så sliten ut stakkars jente...det er ca 6 mnd siden faren døde og hun har det virkelig ikke bra. livet er jævlig urettferdig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå