Gå til innhold

cyste på eggstokken:( samme som bligravd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd det? og hva blir da gjort videre.. ble sendt hjem fra lege vakta på søndag med denne beskjeden" det virker som om du har cyste på eggstokken ta kontakt med legen din på mandag pga vi har ikke tid til deg nå" det var ingen på legevakta eller på akutt motakket når jeg kom og når jwg dro, fåttlegeime til mandag da legen er på kurs..... så sitter her å tenker på om det er kanskje grunnen til at jeg ikke finner EL eller blir gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stadig cyster... men mine sprekker. Mine er harmløse men vonde.. Kom deg til fastlege eller en gyn så du kan få UL...

Skrevet

Jeg har en litt stor cyste på den ene eggstokken. Det var på tidlig UL de så det. Men da hadde jeg tatt celleprøve for ikke mange mnd siden som var helt fin. Skal vel ta en ny celleprøve etter at jeg har født.

Det er vel det de gjør, tar celleprøve for å se om cysten er farlig. Vet ikke om dette påvirker det å bli gravid, jeg ble nå gravid i alle fall.

Skrevet

skal til legen til mandag... men har ikke vondt hele tiden bare innimellom akkuratt som en klemmer og dytter litt der.. og på LV så bare trykket hun der jeg sa jeg hadde vondt oxo fikk jeg den besjheden og ingen ting mer..

Skrevet

ok.. bra det da...har ikke gjort noe annet enn å sittet å gråtet og prøvd å jobbe.. men ikke lett når tankene flyr av gårde

Skrevet

Det er meget svakt gjort av en lege å ikke henvise deg til en gyn samme hvor mye de hadde å gjøre på legevakten. De gangene jeg har vært på legevakten så har de alltid ringt til ullevåll for å rådføre seg og få en time til meg... syns det er kritikkverdig... og det er lenge å vente til mandag for deg..

Skrevet

En venninne hadde det slik, og har en skjønn baby nå. Cystene hennes er ikke farlige, kommer og går, men kan være litt vonde og irriterende. Håper du klarer å koble litt av før mandag, og at de har gode svar å gi deg da!

Skrevet

Jeg har vanncyster på eggstokkene månedlig.. De vokser seg store øg ømme, når de sprekker gjør det j#¤lig vondt et par dager, så er det hele over..

Er så vondt at jeg halter, har problemer med å sette og reise meg, og det er veldig smertefulltå gå..

Skrevet

Glemte å si at mine også er helt ufarlige.. Venter nå barn nr 2..

Skrevet

Hei.

Jeg har operert bort cyste på begge eggstokkene for noen år siden, og har stadig vanncyster som forsvinner av seg selv. (De som ble operert var ikke skadelige på annen måte enn at de ikke forsvant av seg selv)

Har ikke regelmessig EL, og cyster kan gjøre det å bli gravid noe vanskeligere, men dette kan hjelpes av hormoner.

Er nå gravid i 31. uke helt uten hjelp fra andre enn mannen min :D

Lykke til hos legen og videre med prøvingen, en liten klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...