Gå til innhold

cyste på eggstokken:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd det? og hva blir da gjort videre.. ble sendt hjem fra lege vakta på søndag med denne beskjeden" det virker som om du har cyste på eggstokken ta kontakt med legen din på mandag pga vi har ikke tid til deg nå" det var ingen på legevakta eller på akutt motakket når jeg kom og når jwg dro, fåttlegeime til mandag da legen er på kurs..... så sitter her å tenker på om det er kanskje grunnen til at jeg ikke finner EL eller blir gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - det trenger ikke å være noen cyste der som er farlig - men en vanncyste..disse forsvinner ved at de sprekker ( noe som gjør FRYKTELIG vondt...)..

Men jeg har ikke hørt at det har noen sammheng mellom å ikke bli gravid og cyster..

Skrevet

Hei! :)

Jeg hadde en stor cyste på ene eggstokken. Jeg skulle inn å stikke hull på den, men så var den gått bort av seg selv.

Trenger ikke å være farlig det, bare ta kontakt med legendin, så får du det sjekket ut! :)

Lykke til. :)

Skrevet

det er ganske vanlig me vanncyster.. hadde for en liten stund siden en på 4 cm... var hos gu, men etter en liten stund sprakk den

Skrevet

Gynekologen min fant ut at jeg hadde cyster på eggstokkene når jeg var og tok innvendig ul, og da ble jeg henvist til lap (kikkhullsoperasjon). Hvis man har mange cyster så kan det være en hindring for å bli gravid, men det er jo hvis di ikke forsvinner!

Men di fleste kvinner har vanncyster fra tid til annen, så du har nok ingenting å bekymre deg over:)

Var du til legevakta pga smerter, så kan det være at cysten bare har vridd litt på seg, noe som er sykt vondt, eller at den har sprukket:)

Skrevet

Hva er symptomene på dette egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...