Gå til innhold

Nattavvenning for baby 6 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den personen som gjør dette mot babyen sin skulle aldri hatt barn. Skjønner ikke annet enn at denne personen må holde det skjult for HS, for det er en garantert en barnevernssak. Når hun i tillegg råder andre her inne til å gjøre det samme??

Får helt vondt inni meg, tenk de såre skrikene til det lille spebarnet hennes som skal "oppdras" på dette stadiet til å "holde kjeft" om natten slik at mamma og pappa skal få sove i ro og fred???

Det mest primære behovet for denne babyen blir ikke tilfredsstilt. Babyen lærer at gråt ikke hjelper, ingen hører likevel?? Hvem kan gjøre slikt mot et forsvarsløst spebarn?? Gråte seg i søvn pga. sult i en spebarnsalder....hovedgrunnen må jo være for at mor et totalt hjerteløs og egosentrisk. Hvilken annen nytte har det? Kan jo ikke være en spesiell grunn når samme dame anbefaler andre mødre til å gjøre det samme?

Huff....jeg får ikke disse såre skrikene til dette lille spebarnet ut av hodet.

Håper det er barnevern og en HS med tak i der hun bor (og at det kommer dem for øre....)

vanligvis dømmer jeg ingen, legger meg bort i hva andre gjør med sine babyer....men dette er jo barnemishandling. Spebarn, små babyer har fysiske og psykiske behov som må tilfredstilles for at de skal bli trygge, tillitsfulle små mennesker. Lurer på hvordan denne moren er på andre ting med babyen...når hun lar et lite spebarn gråte seg i søvn i alder av 6 uker pga SULT, SAVN OG BEHOV FOR NÆRHET AV MAMMAEN SIN.

som sagt...jeg får ikke dette spebarnets gråt ut av hodet.....huff og huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en tulleinnlegg? En spøk? Håper det........dårlig spøk i så fall. Ingen som gjør det mot en baby, vel??

Skrevet

jo, var en som skrev det som råd i går kveld...helt sykt :-/

Skrevet

nattavvenning på så småe babyer er jo helt sjukt.. allt for tidlig spør du meg.. greit vist di sover over selv..men nattavvenning før 6 mnd syns jeg er uaktuelt...har alldrig hatt nattavvenning på 2 åringen jeg,han fikk på natta til han sluttet me puppen, er jo litt kos å amme da syns jeg...

Skrevet

Kjente jeg leste overskrifta di og ble fly forbanna-trodde du trengte råd om hvordan en skulle gjøre dette. Say no more... Stakkars barnet- hva føler det når det ikke får respons på et av de få primærbehovene det har???

Skrevet

hvem i al verden kan finne på noe slikt???

kjente det kokte inni meg når eg leste...

Skrevet

Helt forkastelig.....egoismen lenge leve!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...