EtMirakel Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei dere, er nå i uke 19 og har kjennt spart i mange uker, da altså hver dag, jeg var på UL på torsdag som var og da var alt bra med lille gutten min:) men så etter det har jeg beggynnt og kjenne mindre og mindre spark liksom! blir litt redd her! er dette normalt?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Har litt med hvordan babyen ligger i magen.. Har dager jeg kjenner mindre jeg også.. Men om du er nervøs for at noe er galt, så ring JM å hør om du kan få komme å høre etter hjertelyd.
7up1980 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Heisann Tror ikke du skal bekymre deg, for i en periode hvor babyen får litt mindre plass så er det normalt at de slår seg litt mer til ro. Og det er veldig normalt at det går i puljer, 1 mnd med masse liv og neste mnd kan det være nesten ingenting....... Men det går jo ann og høre med jordmor da, kanskje ho vil lytte etter hjertet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå