Northernlights Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 http://www.foxnews.com/story/0,2933,298957,00.html Egentlig ingenting som sjokkerer meg lengre i denne verden, men den der.... Til å gråte over!
mayaya Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Å gud, så tragisk! Stakkars barn!! Huff. Det er noen der ute som aldri hadde burde hatt unger altså.
Northernlights Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke så veldig langt fra der jeg bodde før,det der. Kjent skilt. Men har aldri fått med meg helt hvordan det uttales. Huff,sørgelig at en 5 åring skal se noe sånt. Bra de ikke er sammen med henne nå. Avhengighet til rus tar bort all dømmekraft ser det ut som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå